Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1282 ggr
cykelpump
0

OT Piercat mig :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha, måste berätta! Idag har jag äntligen piercat mig :D Skit glad o överlycklig ^^ Mamma blev inte så happy då men men (: Ville bara berätta det:D (: Min första piercing(om man ej räknar öronen)

DoD
0

jag vet hur glad jag va när jag punkterade min läpp ;) en speciell känsla:P

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

cykelpump
0

Haha, joo, men d gjorde rätt ont i början xD :D haha så himla glaaad:D

Frankbot
0

aj det ser smärtsamt ut :D men fint :)

cykelpump
0

#3, just nu svider d lite, men annars e re lungt för tillfället (: Tack ^^

empan-hampus
0

Snyggt blev det =)

cykelpump
0

Tack, sjukt nöjd. Ska göra en te på adnra sidan så d blir snake. nu e re bara vertical labret (:

Falurven
0

Råttorna lär älska den nya piercingen ;)

Mvh Nathalie

MrHyde
0

Väldit snygg placering! ;)
Har tänkt en del på att pierca min läpp oxå..har bara i ögonbrynet o ena bröstvårtan nu…. (VILL HA FLER!!) :P

svartmask
0

åh så snyggt!!^^

själv har ja i tungan, läppen, naveln och näsan (och såklart öronen) men vill ha mer^^ älskar den där smärtan.

Kram

cykelpump
0

^^ :D

Mischa
0

Ganska ovanligt att sätta en offside vertikal, med det lär bli snyggt med en till.

≧◔◡◔≦

cykelpump
0

#11, våga ej göra båda samtidigt:P df har ja bara en ^^

Mischa
0

#12 kan ju vara rätt bra att låta kroppen vila imellanåt också.

≧◔◡◔≦

Daisymink
0

vart gjorde du det ? snyggt! har själv i läppen och äälskar den :)

// Vanessa 

Absinthe
0

Wohoo, piercing är mys.. ^^,
Jag tog ut den jag hade i läppen, har bara i tungan, bröstvårtan och i öronen nu där jag har en längre upp (namn?) och sen har jag töjt båda öronsnibbarna. Men fler lär det bli. Haft funderingar på att pierca nacken. Ska iaf definitivt pierca andra bröstvårtan också. =D

Lollo86
0

Jag har haft i naveln och ögonbrynet och sist så gjorde jag i läppen. var dock tvungen att ta bort piercingarna både i naveln å ögonbrynet för det blev infekterat väldigt lätt. men i läppen har det inte blivit en enda infektion :D skitnöjd!!

Grodan
0

jag har fått ta bort mina bästa piercings då kroppen stötte bort dem… fula ärr istället… jäij!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

cykelpump
0

#14, Min polares polare gjorde den (:

Älskar piercingar:D.. Denna var min första men ja har töjt ena örat (: har inte bestämt mig ennu om ja ska göra snake :P

firefly
0

Snyggt! Jag har en i tungan, blir en i läppen nästa gång :)

cykelpump
0

Tack (:

Psykbollen
0

Snyggt :) Jag vill också ha piercing i läppen -.- Men får inte. Hela familjen skulle typ hata mig om jag piercade mig T_T

cykelpump
0

#21, Tack (: Haha, jag gjorde det utan mina föräldrar viste om d, trodde ja skulle bli mördad men dom typ brydde sig ite:O Du kanske ska fråga o prata me dom om d o sen beror d ju på hur gammal du e^^ (:

LeTigre
0

Grattis, och de sa när jag gjorde min första piercing 1995 att piercingflugan skulle vara död inom något år.. min egen läppring fyller för övrigt tio år i år :)

http://rattor.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=00de72c8-c542-4684-b20e-04d7e1c67400&Filename=puss.jpg

Psykbollen
0

#22 Mina skulle garanterat mörda mig :O Dessutom så måste man ju ha målsman tillstånd om man är under 18, iaf här ;P Och jag har frågat. Mamma säger att jag är för ung(är 15, fyller 16 i vinter) och pappa… vet egentligen inte varför jag inte får för honom, han sa bara "inte en chans, glöm det!" när jag frågade T_T

Kirameki
0

Jag är också sugen på att pierca mig i läppen, men… med både föräldrar och stadig, massa älskad pojkvän som är helt emot det så väntar jag. Antingen lyckas jag mjuka upp dom, eller så bli det väl ingen…

Snygg var den verkligen! :)

meilin
0

Oh, snyggt!

Jag planerar på att pierca läppen om någon vecka. Har velat haft det länge nu, men senast det var dags för piercing så valde jag tungan istället.

UpptagetNamn
0

Jag ville bestämmt  också o tjatade på lilla mammsen typ hela det året jag vatt 14, sen 2 veckor innan jag skulle fylla 15 så fick jag, överlycklig fast först då kom jag ju självklart på att jag inte vågade.

Men en dag Ska jag våga!! :D

Absinthe
0

Är väl bara 16 som åldersgräns? 15 år i Danmark iaf.

KAGE
0

Egentligen ska man ju inte pierca sig på sommaren men ao.. =p
Mycket mer bakterier och skit så här års.

/Karoline.

Yeay
0

Det blev snyggt :) Själv har jag piercing i ögonbrynet, näsan, naveln, tre i läppen (en medusa, och sedan två under varandra i underläppen i mitten :P svårt å förklara), töjt båda öronsnibbarna och en i örat typ högt upp vet inte vad det heter :P Och fler ska det bli xD

Odette
0

jag har tagit de flesta av mina själv,, mest för att jag gillar "utmaningen" antar jag. fast många gånger är det nog bara det att jag är uttråkad *skrattar*
Den i läppen gjorde jag själv för ett par år sedan, blev väldigt nöjd med den. Ganska diskret men ändå fin, smälter in rätt bra :-)

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Daisymink
0

ajabaja! inte bra att pierca sig själva. det gjorde jag en gång och aldrig mer. usch vilken infektion :(

// Vanessa 

cykelpump
0

Min polares polare tog min ^^ Den är fin :D Hoppas det går bra med läkningen bara:P