Barnvakt sökes till GP-råttor
Jag ska kanske på en festival i tyskland och den börjar den 9e - 12e juli så vi åker väl den 6e juli och kommer nog hem 14e eller 15e juli. Finns det någon här som kan tänka sig att ta hand om tre vuxna gpråttor då?
Tomtom och Mallory är dom som är otamast. Tomtom är go på sitt sätt det är bara det att han är lite rädd för snabba rörelser och för mycket ljud. Ronja däremot är go och nyfiken och kommer gärna upp och är ute och springer. inte så gosig dock för hon gillar mer att springa runt å leka
Mallory är väldigt rädd av sig.
Det vore verkligen bra om någon kunde ta hand om dom vid den tiden. Jag betalar naturligtvis maten och er som tack för hjälpen. Det vore ju inte så bra om min mamma tog hand om dom för hon vågar ju inte ta ut dom nånting.. hon kan bara mata dom isåfall..
inte bra alls om dom skulle få sitta inne så länge.. men det kommer jag ju inte tillåta då så..
Du ska ha erfarenhet av GP-råttor sen innan. Annars går det inte..
Jag bor i Fagersta västmanland.
(vet ej om det är rätt grupp som jag har valt nu.. hittade ingen som passade så bra)
Putttttt
Har du lust att åka med de till Dalarna så har finns lilla jag med GP-abstinens här iaf ;P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#2 ååh så bra! är du tillgänglig då då? och som sagt så är dom nog inte alls så tama som din anders var. vore väldigt snällt isåfall :D
Knappast nåt hinder när det bara är tillfälligt ändå :P
Jepp, jag är hemma jämt så det är inga problem :) Kan hända att jag åker iväg till Stockholm en sväng iom att jag ska ner och kika på Anders i juli men då är jag bara borta över en dag, åker på morgonen och kommer hem på kvällen ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#4 åh det låter ju underbart! Zickan sa att hon kanske kan om hon inte får jobb just då. hon bor närmare också så. men om hon nu inte kan så lämnar jag över dom i dina händer ett litet tag ;D
glad jag blev nu att det kommer att fixa sig :D
brukar fixa sig när man är ute i god tid :-) jag är på jobb vecka 31-32.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#6 ja precis!
blir ju perfekt :D
#5: Jepp, såg det :) Tänkte mest hojta till ifall det skulle skita sig ^^
#8 jättesnäll av dig :D om det skiter sig så vet du vad som väntar iallafall :D