Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 382 ggr
Bim
0

Turkiet nästa!

Inatt bär det av till turkiet.. :) ca kl 3 ska vi åka -.- jättejobbigt.. först tar vi då bilen ner till arlanda och sen flyget till antalaya och sen 2 timmars bussresa till alanya.. Typ 12 timmars resande.. Men jag tkr ändå inte såå synd om mej! x) För i turkiet är det vaaarmt och skönt.. :D Jättemys. men jag kommer sakna rif! :O Och alla trådar jag kommer missa! En hel vecka utan datorn.. :/ Så ni vet bara :P Ska gå och lägga mej snart. Men kramkram på alla och sakna mej mkt! xD

niffen
0

Min kompis åket till Italien imorgon klockan tre med :P
Jaja, svikare… Lycka till i Turkland då…. Ser du nån dator måste du logga in!! JAG BEORDRAR DIG! Jag kommer inte klara mig utan dig, ju!

Bim
0

#1 haha, jag blidde uu generad här ju.. x) Jamen det är klart at5t jag ska sno åt mej en dator om jag ser en! :O hoppas jag blir brun! :D

Bim
0

Heeejsdååååå alllllaaaaaaaa! :D Vi ses om en vecka och kanske 1-2 dar! ;) x) KRAAAAM!

Bim
0

:O jag loggade ut men jag ville var kvar här! :O Men NU ska jag gå.. det blir svårt.. :/ Önska mej good luck! ;)

Daydreams
0

I Alanya finns enn affär som heter world of beads, har du minsta intresse för pärlor och att göra halsband så fråga efter den. Den ligger rätt centralt och det är otroligt billigt. en påse rokaille pärlor för en halv lire. (2,50 kr)

RatLover
0

Ååh lyllo, nu ligger du väl o solar i Turkland!

[Castaway]
0

…Medans vi har snö och KALLT >_<

Psykbollen
0

Snö?! :O Det är väl ingen snö heller… O.o Inte här iaf :P

[Castaway]
0

Vi har snö >_<
Helt skruvat. Det är ju maj.

Psykbollen
0

Skruvat var ordet, ja… O_o

Bim
0

Jag har blivit räka.. bilder kommer nog imorn.. är för lat för att lägga upp nu.. mer än 12 timmars rasande men det var kulkul i turkland! Mer info kommer imorn då! :D:D