Saga a.k.a. Makkara
Hrmm… Nu är man där igen.. Måste visa upp sin bäbis :). Makkara från Tacobelles korvkull hamnade här.
Hon är en riktig liten prinsessa och sambon tyckte att hon skulle heta "Saga". Den lilla himmisen sticker ut här hemma bland de mörka råttorna med sin vita päls och ser verkligen ut som en liten saga… och hon är jätte mysig. Vill vara med överallt och följer en som en svans. * Stolt matte *… Dessutom klär hon i rosa…
Har inga bra bilder på henne än men släger upp de som finns..

så vacker:) Saga passar henne precis^^
Min blogg: SweGizmo.se

Hihi, jag satt faktiskt och tittade länge på bilderna på Makkara när Taco hade annonsen ute, ska jag erkänna. :P Men jag höll mig! (jag som inte ens brukar vara så förtjust i siamestecknade råttor)
En underbart vacker tös i alla fall! Kul att hon hamnade hos dig!
Älskar mina stora små vänner..

#4 Jag är inte så förtjust i vita råttor.. inte heller rödögda… i vanliga fall.. men det är något speciellt med henne! Jag satt länge och övervägde innan jag slängde iväg en förfrågan, men är så glad att hon är här :)

Rödögda råttor är vackert!
Jag tycker absolut inte det är fult med siamestecknade. Brukar bara inte vara så intresserad av dem. Men jag håller med dig, hon var himla duktig på att ha utstrålnig på foto!
Älskar mina stora små vänner..

Lilla Korvtjejen, vad fin hon är!
Härligt att ni trivs med henne.
Oh vad fin :D Jag älskar siameser.
Vad betyder a.k.a. egentligen?

a.k.a är en förkortning "also known as", alltså att Saga även är känd som Makkara. Och hon är himalaya. 

#7 Hon är jätte go. Tack för att du lät henne flytta hit :).
#9 Okej (: Hahaha, jag suger på färger ;)