najfsar vid kalla händer?
Måste fråga..
mina råttisar bits aldrig.. eller dom kan smaka lite på ena fingret men aldrig bitit hårt..
om ni har varit ute och ha kalla händer och fötter, nafsar dom mer än vanligt då?
I dag skulle alla små nafsa på mina fingrar (dom var extremt kalla) det gjorde inte ont men dom skulle smaka.. är det så att dom blir mer sugna när händerna är kalla..???
Ganska komiskt var det iallafall.
uppenbarligen… och sedan kanske dem är vana vid kall mat som du ger dem;) och nu kommer du med kallt men det är inte mat *märkligt* (råttorn kliar sej i skallen) ^^ haha
Min blogg: SweGizmo.se
Mina brukar slicka hysteriskt när jag har kalla händer… Det är fint, för då blir de varma :P
ja dom kanske bara vill värma händerna :D

Haha, mina slickar alltid en massa på mina händer så jag har inte tänkt på om de gör det nå extra mycket när jag är kall.
Jag tror det är ett sätt att undersöka matte lite. Kanske är man lite extra spännande när man är kall?
Älskar mina stora små vänner..

Min minsta gjorde det igår, när jag hade kalla händer. Ingen av de andra har gjort det tror jag ^^
jag har sällan kalla händer. det enda jag märker med kalla händer är att råttorna kan tycka att det är lite mindre trevligt att bli hållna eller upplyftna av folk med kalla händer…