OT Pigga upp mej snälla
måste få skriva av mej lite..
Uch:( jag känner mej så irriterad och äklig.. har jobbat från 07-14 och idag var det bara äkligt på jobbet… och hemma är det stökigt och äkligt, fyllde en disk och äkliga matrester över allt. städat råttburen och torkat av hyllplanen från kiss och äckelpäckel…
Har också sån jävla mensvärk
inga alvedon har jag heller.. och inga pengar så jag kan inte köpa och kan inte hheller köpa godis… är jätte godissugen.
PLÖÖÖÖÖÖ… så drygt… kan ni pigga upp mej:(?? dra lite skämt eller nått, berätta om er dag eller vad som helst…
ett liten + i kanten var att Zingo hoppade upp i mitt knä och sedan upp på axeln och pussade mej på kinden.. min lilla underbara råttkille *kramar om*
Min blogg: SweGizmo.se

stackare..förstår precis hur du känner det!! ta en varm låång dusch o gosa ner dig framför tv med en gosråtta så blir de bra
funkar alla gånger för mig!!
Qui dormit, non peccat
Åh, låter som att vi går igenom samma sak, du och jag x)
Mvh Nathalie
ja ett varmt bad hade inte vart fel, ska göra det innan jag går och lägger mej:)
Har du också en sådan dag då allt… menar värkligen ALLT.. inte går som det ska?
Om jag ska vara ärlig så har allt gått helt fantastiskt just idag, men gårdagen var helt förjäklig. >< Idag har jag varit väldigt glad och positiv, trots tröttheten :D Men igår.. Usch.. Ingen ville ha med elaka och sura mens-Nathalie XD
Mvh Nathalie

Min dag gick käpprätt åt helvete… Till att börja med så försov jag mig, så kom typ 20 min försent till första lektionen, vilket ledde till en anmärkning på SchoolSoft vilket ledde till att mamma drog in månadspengen denna månad >.<
Sedan spilde jag färg på bildlektionen, på mina kläder, och den här färgen går inte bort heller. Plus att jag spillde färg på golvet också, var tvungen att svabba rent typ hela bildsalen. Sedan så hade jag och Sandra(minkompis) typ världens jättebråk och för att göra dagen ännu lite bättre så fick vi reda på att Gabriel som gick ut nian på min skola förra året, har dött i hjärnhinneinflammation… Inte för att jag kände honom, men ändå. Han gick på min skola och jag såg honom ganska ofta…
Jag hatar onsdagar -.-'''
hoppsan ja, du har tydligen också haft en spännande dag:s
själv fick jag torka upp avföring på golvet, väggen och handfatet kl 07.10 i morse… det tog 30 min och lukten fick mej nästan att spy:/ mitt jobb är inte alltid så givande-_-' suck…
efter det kommer jag aldrig mer klaga på när katten skiter på mattan här hemma..

Förstår hur du känner dig… har haft ganska många för jävliga dagar på den senaste tiden… :(
Men innimelan så har man en bra dag då o då (annars hade man nog blitt helt galen) o saker verkar bli bättre o bättre nu, för mig iaf. ;):p
Vatt lite jobbigt på jobbet idag men sen va jag på kören (ja, jag sjunger i kör. :P ) o de brukar pigga upp ganska ordentlit! :)
Slappna av me en bra bok/film lr ring nån vän…brukar hjälpa. ;)
#7 i det stora hela så har det gått bättre och bättre för mej också det senaste, jag menar, för 4 veckor sedan hade jag inte ens något jobb:/ inte min sambo heller… nu har vi båda jobb och snart kommer pengarna rammla in, då kan vi flytta ihop på riktigt:)
Har börjat få nya vänner på jobbet också, ganska skönt i tanken på att jag slutat umgås med en förredetta vän som inte var den vän jag trodde.
så egentligen ska jag väll inte klaga, men ibland blir man lite trött på livet (som kl 7 i morse tex;) hehe).