Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 434 ggr
Bullerbytjejen
0

nu tar jag en paus ett tag..

Jag mår så fruktansvärt dåligt nu, har ingen dator heller så jag kan sällan vara inloggad. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att komma ur den här svackan, saknar tryggheten, råttorna..allt. jag får ständigt jaga lösningar på allt, jobbet, hur jag ska ta mig dit, jaga på soc, försöka hitta andra lösningar. bor hos min syster nu å det känns inte bra, känner mig ivägen och micke mår skit nu också och vill inte ha någon runt sig inte ens mig och vovven så där kan jag inte heller vara just nu.  ville bara säga det om någon undrar var jag tar vägen, jag som inte haft något annat liv än att hänga här typ, har inget vidare liv nu heller och så mycket jag haft tidigare saknas nu mig så det känns lite tomt, eller mycket tomt..

Daydreams
0

Tråkigt att höra. Hoppas att det blir bättre snart.

Bullerbytjejen
0

tack ! :)

KickanW
0

Usch vad tråkigt Linda. Jag hoppas verkligen det ordnar sig för dig!

Bim
0

Hmm.. vad tråkigt! Allt kommer säkert bli bättre snart! :D Det brukr det ju bli!

cosmonita
0

Det ordnar sig så småningom. Kapten Röd väntar på dig men har det skapligt under tiden.

niffen
0

Neeej!!! Jag önskar att jag kunde göra nåt för dig, men det finns inget… Hoppas allt ordnar sig nu när lägenheten i gävle snart fixas, då kanske det blir lättare!

Bullerbytjejen
0

ååh va bra cosmo, jag saknar han nått fruktansvärt, jag saknar allihopa..

RatLover
0

Ååh.. hoppas att allt löser sig för dig! Sänder en kram! :)

Ninja
0

Vad jobbigt du måste ha det.. hoppas att saker ordnar sig snart.

idaleck
0

Usch:( hoppas det ordnar sig!! *krama*

Terato
0

Jag tar hand om dina gotöser också! Du behöver absolut inte känna någon brådska med dem!

Ibland behöver man bara ägna sig åt sig själv. *kramar*

(Rudi skickar en saftig puss)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se