burarna på Dara
hej. Jag hittade nyligen en sida som heter www.Dara.se Men så vill jag veta om det e någon som har köpt/beställt därifrån för jag hade tänkt att beställa en bur men man vet ju aldrig om det e nått lur :S…bild på buren har jag oxå
Tycker dom verkar dyra. Min bur e snarlik den stora blå-vita voljären och min va dryga tusenlappen billigare :/ Pluss att då köpte jag den ny i en djuraffär…
#1 Deras burar är också nya..
Jag har köpt en bur därifrån, fast jag åkte och hämtade den. De är jättetrevliga och så, men den buren jag köpte var det sagt att gallret skulle vara 2 cm och när jag själv mätte hemma så var det nästan 3 cm. Det är en stor skillnad. 2 cm är max för råttor, nu kunde mina komma genom gallret bara för det. Iof sa de att jag kunde komma tillbaka med den och få pengarna tillbaka, men jag orkade inte. Har satt ett litet nät runt hela buren, inte snyggt men jag använder den bara som extrabur ändå.
Jag har en bur ifrån dom, köpt i januari och var då till mina tjejer, en fågel/råttbur. Svart rätt hög. Den funkade väl på sitt sätt men mina älskade små flickor tyckte att enda stället man skulle kissa på var så att det rann ner under bottenlådan… *mutter*
Så jag gjorde mitt absolut bästa att vattensäkra botten men gjorde jag det för bra så fixade mina brudar det… *fräs* det skulle helt enkelt vara gammalt piss under utdragslådan.
Så jag bytte.
Men buren på bilden så fin ut när jag var och hämtade min.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Är det några som har buren 26900 från dara? Sätt gärna in bilder på dem isfåfall så att jag kan se dem i "färdigt" skick. Vore toppen nice då jag ska beställa en bur därifrpm om några veckor.
:)