Råttor iFokus

Råttor

Etikett: bilder-videor
Läst 909 ggr
Mimus
0

"Stej" Ironhide från TienMu transformerkull :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer då bilderna på den lilla pippojken.. Skrattat åt han då Sambo bara kollar litte på han och PIIIPPP säger Stej.. Visst, Sambo sa ifrån ngn gång att det var han som var bossen men utan minsta märke på Stej, duktig Sambo :).. Fast Stej lät som Sambo skulle ta livet av han.. Och han é kaxig med, boxas tebaks me tassarna på Sambo :).. Helt Schärr é ja iaf.. Han é så pyttelitten :D

Om ngn kan meddela vikken färg han har skulle d va prima ballerina då ja, Ninja å TienMu har olika ideér :P 

Mimus
0

Söt

Mimus
0

Sambo å Stej

Mimus
0

Stej

Mimus
0

Färg ngn?

Ninja
0

Jag tycker han ser ut som black husky roan.. :) fast färgen på bebisbilderna var lite skum, faktiskt.

Mimus
0

Lortig?

Mimus
0

Sambo é farliggg

Mimus
0

#5 Ja tycker han é för ljus :S

Ninja
0

Han har ju blekts en del också. men som sagt, bebisbilderna såg annorlunda ut, speciellt när han låg brevid sin ba hu ro bror. Men han var ju inte chokladbrun som de andra chokladerna. Men han kan ju vara antingen ba ut eller cc ut också.

Mimus
0

D é så typiskt mej att få hem råttor som man aldrig vet vad de é :P Sist när ja skulle ha rex var ju en dubbel :P

Yaeko
0

Här har vi lille Stej från råtträffen :)

Bullerbytjejen
0

men åååh att jag inte fattade att det va från tienmus kull va sjutton haha, gud om jag vetat :-P då hade du nog haft nån annan i transportburen när du fick hem den hehe..

SweGizmo
0

jag säger black husky roan direkt:) söt liten kille^^ jag älskar roans, det är min favvisfärg^^

Min blogg: SweGizmo.se

Babbett
0

Jag säger blå..fast var är bebisbilderna?

Ninja
0

#14 Det är inte blå. Här finns bilderna, den rexade huskyn i bild 3 & sista.

Mimus
0

#11 Och där är anledningen till hans gröna bajs ;)

#12 Hörde det var några som försökte lägga vantarna på honom av Kickan.. Fy på er ;)

#14 Ja tycker med han ser blå ut nu :S Vad tror du efter bebbebilderna?

Mummel mummel.. Ja som hade hoppats på att inte ha ngn mer roan..Mummel ;)

Mimus
0

#15 Tyst me dej Ninja, han é blå ;)
Gissa inte du på Choklad sist?

Babbett
0

Neeee…han är blaskig svart som bebis och blå som större bebis :-P

Sen om man kallar det black husky roan så går väl det också bra…typ.

Yaeko
0

#16 Men då bajsade han redan grönt! >< Så Kickan gav han sallad så magen skulle bli bättre…

Mimus
0

#18 Reg bevis, Färg: först blaskig svart numera blå ;)

Vad katten ska han reggas som då?
Hur går d om man ska ställa han å kmr me en blå råtta å d står black husky roan?

KickanW
0

#20: Då säger dom "Men den här är ju inte black" och så vet du det :) Eventuellt kommer du se senare vilken färgen är och kan då bara ändra.

Ninja
0

Regga den som nånting, t ex black untypical eller något, dvs blaskig svart. Går alltid att regga om sen om du känner för det. Dock tvivlar jag på att man kommer se färgen bättre senare, eftersom han är roan.. blir snarare svårare att se rätt färg ju mer han bleks. ;)

Eftersom han inte hunnit påverkas av blekningen på bebisbilderna är det de man ska gå efter, för i vissa fall kan det vara omöjligt att bestämma korrekt färg på en roan när den är lite äldre.

TienMu
0

Åååå min lille plutt!!!!! :) hur går de me honom?

cosmonita
0

TienMu: att du kunde skiljas från honom…mimus måste vara jäkligt duktig på retorik :D

TienMu
0

en till bild på honom som liten

TienMu
0

ja de va inge kul å lämna iväg honom…men ja e rätt säker på att han får det väldigt bra! Å mimus har lovat å mailbomba mej me bilder på honom hela hans liv! :)

en bild när han va pytte….han ligger längst ned på bilden å den släta huskeyn ligger lite över honom.

Mimus
0

#23 Ja lova att mailbomba bilder å här kom ju några iaf ;)

D går bra, han var ute i soffan å sprang idag.. È fortfarande litte rädd för stora Sambo men Strippa å han verkar kma bra överrens.. Strppa é väl själaglad över att inte va minst längre ;)

#24 För å va riktigt ärlig övertalade ja henne då hon hade bestämt sej nästintill att hon inte skulle sälja honom Generad

Bim
0

åå.. lille stej.. <3 saknar lillestinkisen <3<3

TienMu
0

Sååå…..kan lille stej nu då vara en bl hu ro dumbo?

Girlie
0

Jag skulle nog ändå säga ba hu ro, rex gör ju att färgen brukar se lite knepig ut också. Oskyldig

Bim
0

Stej, stej by me.. stej by me..! (8) *nynnar* Jag måste komma och hälsa på dej snart mimusen! .D

TienMu
0

mja men han e så otroligt olik sin bror som e ba hu ro…..å kullens mormor är bl hu ro så de är ju möjligt att han är lite blue….

Girlie
0

Men om man tittar på bebisbilderna är han inte alls blå.

TienMu
0

släng upp en bild på en bl hu ro som är ca 1-1,5 vecka gammal då….

Mimus
0

han é inte rex..Han é dubbelrex fulingen :P

Girlie
0

#34: http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=113202&gid=351926

De är antagligen lite äldre än 1-1.5 vecka dock och striped, inte husky. :)

Annars kan du kolla på vilka bebisbilder som helst som är blue så ser du att de inte är så mörka som Stej var.

Babbett
0

Han är black…det syns ju tydligt på bebisbilderna. Att han sedan ser blue ut pga. att han är roan är ju bara kul att skoja om :-P

TienMu
0

så har alla enats nu ? för nu skriver ja ba hu ro på pappren…..Cool 

fast när han va bebis så va han faktiskt mera mörkbrun/choklad än svart…..men men…..

Mimus
0

Å sen är d ja som får stå me en felreggad råtta i färg ;) Nee, kör på ba.. Eftersom Babbett föder upp blåingar borde hon veta hur de ser ut som bebbar..Å Mellis é inte lik Strippa i färg.. Fast Mellis é ju slät å Strippa dubbelrex iof :P

Den lilla fulingen..

Babbett
0

Mellis=mellanmål

Mimus
0

Hon é min lilla blåbärssoppa mellismål :)