RiF såklart.. Vad annars :P
:D
rif tror jag också ;)
Iaf på de andra jag vart inne på är de sjuuukt sega -.- Och sjukt seriösa jämt x'D
Kolhydrater är nog det mest aktiva med tanke på att det är över 3000 medlemmar där och man alltid kan få svar… oavsett vilken tid på dygnet det är
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

RiF har blivit mycket mer aktivare på senaste tiden, är i alla fall min uppattning. Jag har varit medlem här länge, men förut var det så segt och folk var taskiga mot varandra. Nu har jag tittat in här ett tag och tycker att det har blivit mycket bättre! :D Så nu är jag aktiv igen.

jag gissar på kanin i fokus med alla deras ot inlägg *fniss* deras sökfunktion har aldrig fungerat för mig, spelar ingen roll från vilken dator.. kan det vara för bomben av alla trådar kanske..?

#6 Men kanin har OTstopp på en del av veckan (minns ej vilken del av veckan dock. Vardagar eller helger)
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

#7 ja de har ot stopp på helgerna. om jag uppfattat det rätt gäller det då att de inte får skapa nya ot trådar fast de får svara i ot trådarna så det blir mkt prat i ot även om det är "OT stopp":P

En av de minst aktiva verkar vara "hälsa" i alla fall! Jag frågade en sak där inne o det är inte ett liv där!
Haha inte jag ;>
vet inte.. variera massor beroende på vad jag tycker är intressant. varit mycket på igelkott, massa bra fakta där att läsa, även varit rätt mycket här inne. Men tassat runt över hela iFokus. Äntligen haft tid att läsa på lite om intressanta saker
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
foto o ridsport var väldigt aktiva förut…
för att inte tala om iller… den var ruskigt aktiv förut…
minst aktiva vet jag i a f vilken sajt det är - det är mus-ifokus!!!

Ja, mus.ifokus har blivit ruskigt inaktivt.
Älskar mina stora små vänner..

Jag skulle säga att Kolhydrater är den mest aktiva, inte bara på grund av det stora medlemsantalet, utan att väldigt många av de som är medlemmar sitter och skriver hela tiden..
Men RiF är bra aktiv den med.. Men inte alla tider på dygnet..

Sorgligt att folk har kolhydrater som ett så stort intresse.
Tror folk skulle bekymra sig mindre om sina kolhydrater om de skaffade sig en annan hobby.
Ursäkta! :P

Haha… fast egentligen så är det inte kolhydraterna de har som intresse.. utan de är FIENDEN..Haha.. ^^
Jupp, ridsport har varit väldigt aktivt varje gång jag hängt där. Nu sysslar jag dock inte med hästar så mycket så jag kikar bara in där ibland. Sen vet jag inte.. Jag är trogen här, så det blir inte så många andra sajter även om jag tittar in på andra lite då och då.
Lajv är väldigt dött dock.. eller var det medeltiden? Minns inte, men nåt sånt iaf. (är inte lajvare eller nåt själv, men jag tycker det är intressant och verkar kul)
haha jo, lajv var det 8 dagar sen nån skrev sist x)
#18 haha… mja, det kan diskuteras - ska vi starta en bantnings vara eller icke vara tråd?

Det tycker jag! Skulle vara intressant att veta vad kvinnorna här inne anser om bantning eftersom vi alla har åtminstone en stark hobby.