Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 990 ggr
Reklamfritt
0

R.I.P för alla underbara råttvänner !

Här tycker jag vi ska hedra och tacka alla våra underbara råttvänner som gått bort ! Skicka in bild (behövs ej) och skriv lite om din vän.

Sån här tråd kanske redan finns (har inte sett ngn iaf) men annars behövs en till iaf =)

R.I.P alla våra sötnosar <3

eamus
0

RIP Norpan, våran första råtta.
Vart ca 2år, svart hona

RIP Flisan, min första egna råtta, vart också ca 2år, grå/vit hona

RIP Lill Flisan, såg lika dan ut som flisan & då fick hon ju heta lillflisan, dog när hon skulle föda. vart ca 1,5, grå/vit hona

RIP Felix,  avlivades vid ca 2 års ålder, svart/vit hane

RIP Råttis, mamma fick henne av mammas (dåvarande)killes barns kompis, fick hela 14 ungar som såldes till djuraffären,
råttis blev ca 2år, brun hona

RIP Svartvit, avlivades vid ca 1års ålder, svart/vit hona

RIP Pricken, svart/vit hane med en svart prick på baken

RIP Fjortis , jag fick henne av mammas kompis barn som hade tröttnat, hon va hur snäll som helst. vit/beige albino hona.
Dog av cancer, skulle avlivas ngra veckor senare igentligen.

RIP Mimmi, snäll liten tjej som såldes till en tjej här i stan.
grå/vit hona

RIP Musse, min älskade pojke, vart sjuk, tvångmatade honom med gröt ca 1 vecka innan jag bestämmde mig för att avliva då han knappt orkade att hålla upp huvet.

RIP Torkel, min lilla albino, han vara ha honom i 1 månad.
han vart bara  3 månader, min lilla vita albino kille,

nu har jag silver & kiwi, & dom ska förhoppningsvis ska dom inte dö på ngra år :)
kiwi är hög dräktig o får ungar vilken dag som helst

UpptagetNamn
0

**RIP Coccos, :(
**Har aldrig, aldrig någonsin hafft en sån bra råtta,<3

KaninCrazy
0

R.I.P Unni; En ur mysig albino tjej, dog av ålder, 2 år gammal.

R.I.P Fendi; En svart-vit hona, dog troligen av chock när hon rymt från buren på ett mystiskt sätt, antagligen hade hon mött våran katt och blitt jagad. Hittades i mitt rum helt skräckslagen och andades tungt. Dog sen så fort pappa tog upp henne. Blev ungefär 7 månader gammal.

Ninja
0

Usch, jag bläddrade tillbaka några månader i min bilddagbok.. massor av bilder på de gamla goa gubbarna (har inga bilder på de gamla tanterna). Gråter

Saknar er massor, mina älsklingar
Ninja
Geisha
Acke
Baloo
Kvickrot
Maskros
Eye am the I

PlusPlus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Busan - Allra första råttan. Gick inte många steg ifrån matte och var ofta med ut och gcik och gick då efter vid fossingasre. När de blev för tråkigt klättrade hon upp på byxxbenet, upp t axeln och lade sig till ro. Åldern hann ifatt henne också och d också cancern.

SötNos - En långlivad liten flicka somblev tre år. Ålderna han ifatt henne och hon somnade in. Otroligt go och älskade att sova i mattes knä hela tiden.

Minus - En liten flcika som avlivades vid tre månaders ålder pga snedskalle. Hon var otroligt smart. Älskade hindebanor.

Plus - En totalt underbar råtta. Älskade att jävlas med pojkvännen, typ smaka på hans tår när hon tyckte att han skulle vakna eller när matte tyckte det. Jävlades en del med matte också och var en expert på att lirka upp alla lås matte satte på buren för att sedan springa och väcka henne, oftaste fyra på morgonen på en skoldag. Cancern hann ikapp henne på tok för tidigt.

Grace - Plus lilla pojkvän. Hittades inne på ett lager på en zoobutik, full i lus. Fick komma till ett underbart hem men en matte som verkligen älskade honom. En kompis´s råtta. Underbar.

Allihopa extremt saknade.  R.I.P

empan-hampus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

R.I.P Hampus =''( Han var en underbar råtta.. <3

dorkey
0

R.I.P

Muppen
Mummsan
Liz
Sussie 

Saknar er något så förbannad =''( <3

Mastoll
0

**RIP Nike
**Var så go. Ville alltid vara med en vart man än var.

RIP Zingo
Var en envis liten dam som älskade att bära hem papper.

RIP Adidas
Min pussgurka! Otroligt charmig.

Saknar er så otroligt mycket! :'(