Råttbebisar -*bilder*-
Ta nu och rota igenom hela eran dator och visa erat favorit foto på en råttbebbe. En så liten råttbebbe som möjligt. Här är iaf min favoritbild =P Bebbarna är 2 veckor och fyra dagar här. Titta på stormammas lill finger.
Nu är ju jag så där seg å har inte fattat hur man lägger upp bilden så den syns direkt i inlägget. Vet att det fanns ett inlägg om hur man gör men hittar de inte då ja ej vet vad ja ska söka på.

putt
En av dom pojkarna som jag ska behålla :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
åååh ! <3
Jag har fler :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
åh vad gulliga dom var :D
Jepp, dom kryper runt och är nyfikna på allt :)
Här var det ju livat… -.-
Åh :D Gud vilka små underbaringar :* Hur gamla är dom? :'D
Mvh Nathalie
Här är en liten bebis, några timmar gammal bara :)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Nutiz lilla Geten, här 2 dagar gammal ^^
Edit: Missade att det skulle vara favoritfoton x) Men låter bilden ligga kvar iaf, trots att det inte är någon favoritbild :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Jag blir alldeles super kär i alla bebisarna.. dom är ju bara så förbannat söta.. vill bara pussa en hel massa på råttmagarna..

Nejmen gud så söta :D
åååh underbara bebis bilder