Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 1315 ggr
PlusPlus
0

Råttbebisar -*bilder*-

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ta nu och rota igenom hela eran dator och visa erat favorit foto på en råttbebbe. En så liten råttbebbe som möjligt. Här är iaf min favoritbild =P Bebbarna är 2 veckor och fyra dagar här. Titta på stormammas lill finger. Skrattande

Nu är ju jag så där seg å har inte fattat hur man lägger upp bilden så den syns direkt i inlägget. Vet att det fanns ett inlägg om hur man gör men hittar de inte då ja ej vet vad ja ska söka på.

TienMu
0

Lille Nightbeat é duktig å tvättar sig….ca 2,5 vecka gammal…

TienMu
0

Å här sitter en galet söt tös å åxå tvättar sig…..:)

RatLover
0

putt

Allamej
0

En av dom pojkarna som jag ska behålla :)

http://rattor.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=866eb8c8-1d85-453e-9de6-4c0be984b733&Filename=DSCF0008.JPG

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

RatLover
0

åååh ! <3

Allamej
0

Jag har fler :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

RatLover
0

åh vad gulliga dom var :D

Allamej
0

Jepp, dom kryper runt och är nyfikna på allt :)

PlusPlus
0

Här var det ju livat… -.-

Falurven
0

Åh :D Gud vilka små underbaringar :* Hur gamla är dom? :'D

Mvh Nathalie

zickan
0

En av mina nykomlingar. Rejäl tjockis.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

gulzebra
0

Här är en liten bebis, några timmar gammal bara :)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

gulzebra
0

Nutiz lilla Geten, här 2 dagar gammal ^^

Edit: Missade att det skulle vara favoritfoton x) Men låter bilden ligga kvar iaf, trots att det inte är någon favoritbild :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

lindapluttanbusan
0

Jag blir alldeles super kär i alla bebisarna.. dom är ju bara så förbannat söta.. vill bara pussa en hel massa på råttmagarna..

Mimus
0

Stej :D

Mastoll
0

Nejmen gud så söta :D

PlusPlus
0

åååh underbara bebis bilder

dorkey
0

Lou 4 veckor gammal :')