#6 Jag har handen på andra sidan hängmattan så han utsattes ej för livsfara vid korttagningen, drog bort dne fort när ja knäppte :P
Tjejerna får va me en annan gg
Håll te godo me Strippa nu Niffen;)
Å som ni ser har jag lyckats få hem en te dubbelrex fast han skulle varexad..Lilla Stej :P

Kan även tilläga att det är ett tak under räcket.. Såg vad farligt d ser ut om man bara ser hustaken :P

Men é de inte söta lr era elaka männskor som inte skriver nått ;D

#6 Hehe, vad bra att det inte var lika livsfarligt som det såg ut, men seriöst störtskön stil på den killen annars!

#10 Ja utsätter inte mina bebbar för fara ;)
Fast eftersom ja vet att taket é strax under å min hand precis på andra sidan under han så tänkte ja ej på hur d såg ut :P.. Men visst é han störtskön :P

Om man inte visste bättre skulle det vara lätt att tro att Stej e självmordsbenägen…

Stej e liten goth/punk råtta ;)

Han é som sin mamma 

mormor menar du? :)

haha skojig ställning!! ser helt livsfarligt ut
Qui dormit, non peccat
#3 *ordlös*

haha Råttisarna! <3<3<3 jagskavaravaktåtdomom45dagaaar! .D <3<3
Men… Men…. Meeen…..! JAG VILL HA STRIPPA!!!!! DEN STRIPPAN!

haha niffen.. jag får passa han i 2 dar!:D
Jag ska sno honom och mutera honom så han lever så länge jag lever och gifta mig med honom, slå det du, skitunge ;)

Niffen.. Ja måste påstå att fast Strippa är ful som stryk är han den mest underbara ja träffat.. Han är supersocial å ska va med alltid och ÄLSKAR att leka med mamma.. Han är verkligen som en hund.. Superb temperament :D.. Avundsjuk ;)
Säg ingenting 

#23 He He… Men d é ju sant 

Intesåmångadarkvarnnuintesåmångadarkvarnu! BARA 32 HELA DAGAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *funderar på att söva ner mej tills dess*
(hmm.. undrar hur jag räknade förRa ggn….?!?!??!? sKUMMT……)