Fåt en kula till mage
Hämtade ju två hanar i kalmar i fredas.. En av dom blev på 2 dagar en redig liten tjokis.. Medans den andra ser bra ut i formen.. Den en har en kula till mage.. Är de bra eller dåligt? vad kan man isåfal göra åt de?
Bild behövs här
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Ska försöka skafa de tills i morgon..
Vad kan du/ni ge nåt "förslag" på vad de kan va? utan att se bild just nu.. Ska försöka fixa tils i morgon kväll
Det är ju helt beroende på hur den är… går inte ens att gissa utan bild… och i vilket fall som helst så om det är något otrevligt så måste du kunna fara till vet… men som sagt… går inte ens att gissa utan bild
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#3 fy nu blir jag narvös.. jag tycker de käns som att han bara blivit tjok men jag vet inte..

Är du säker på att båda är hanar?
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
aaa.. Dom är ju fortfarande väldigt små.. Men de syns att de är två hanar
har inga pengar på mobilen så jag ber kille smsa så jag får lite mer exakt ålder på dom små.. Blir så narvös nu..
Dom var ca 2 månader..
Ätit mat? Speciellt råttor som inte är så bra uppfödda kan se e riktigt rund mage om de ätit ordentligt.. det har jag märkt på de zooråttor jag haft, då börjar deras mage bukta tills de börjat växa och lägga på sig fett och muskler så de ser mer jämna ut.
#9 så de kan va att han ätit lite mycke och är dåligt uppfödd?
Eller förstår jag fel?
Det vet väl bara du, vad han kommer från för uppfödare och om han har fått vettig mat som han ätit mycket av? 
De undernärda bebbarna jag tog hand om hade riktiga kulor till magar efter en dag, men de var ju så magra så det är inte så konstigt att det syndes bra..
Jag har facktist ingen aning..