Råtta på Mcdonalds;)
GÖTEBORG. Kvällskunderna på McDonalds trodde knappt sina ögon.
En 30-centimeter lång råtta sprang fram och tillbaka på ljusskylten där hamburgarna serveras.
- Det var riktigt vidrigt, säger en av kunderna till GT.se.
http://www.gt.se/nyheter/1.1156001/titta-en-ratta
Kan någon aktivera länken?
Min blogg: SweGizmo.se

hihihi…..vikken liten buse! 
*länk aktiverad*
fyffan va coolt!!!
perfekt anti-reklam för macceskitdonalds!!!
Hahahahah x''D
Och så mycket liv för en liten råtta.. Hahahha x)

#3 I agree….I hate mc donalds! *ush & blä*
kan inte alla råttor göra en kupp å invadera alla mc donalds!!! *le*
Herrejösses vad folk förstorar upp saker och ting.. >.<

McDonalds är ju bäst ;P

Haha va kul :D ett annat tips för råttor i media är att se på mitt i naturens nästa program för då ska de göra ett reportage om just råttor på en soptipp :D
#8 vilken dag och vilken kanal? :D tid ockås ;P

Heheheh syrran jobbar på mcdonalds i nacka.. då hade hon stått i driven och så hade det kommit en kund soim skulle beställa.. kunden hade sagt,, men herregud vilken råtta som sitter här, ska den vara där? hahha.. syrran hade bara svarat att den tillhörde statoil :D hehehe.. dom bor i deras sopprum.. det är en massa gott där.. hehe.. sara är helt förstörd.. hehehehe.. ganska komiskt.. hehehehehe
Vore det inte skitkul om alla vi på RiF planerade en kupp mot donken, och så träffas vi utanför lämpligt mcdonalds och släpper ut ALLA våra råttor där inne :D
Fast å andra sidan. De med hanar kan ju gå till ett ställe, och de med honor till ett annat. Annars blir det nog inte sådär jättebra…
#9 20:30 svt 1 på torsdag är det . :)

# 12 tack så mkt.. ska boka in den tiden.. lär vara tomt här inne på RIF när det sänds.. hehe
#12 Tack, då ska jag kolla in det :D
Fasen. Jag ville också se.
Men jag har ingen tv x'D
Bra att den kom undan :P Man vet inte vad dom hade gjort med den annars..
Söt liten råtta, han hade nog tänkt sek ett litet snabbmål innan han skulle gå och nana^^ hahaha
OMG! En 30 cm lång råtta!!! :O
SHIT va stor!!!! :O
*ironi*
Kul iaf, för oss som tänker lite annorlunda, vi smarta, som kan lite mer kanske inte tar detta på samma sätt ;)
Någon mer än jag här som hade börjat gulla med råttan och säga hur söt den är om man hade vart där??^^ haha^^
#19 Jag hade ^^
Inte jag.. :P
Det var ju en vildråtta, då får man ju arabies om man gosar med dom ;)
# 21
Nej då;)
#21 Arabies?? xD
Synd att det var så dålig bild…
Vi råttvänner hade haft lika stor chans att få tag i vildråttan som de som försökte… och varför vill man ha tag i en vildråtta, är det inte grejen att den ska få vara vild?