Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 239 ggr
Mymlan
0

Körslaget *OT*

Hur tror ni det går?

Jag gav min röst på Team Cans.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

TacoBelle
0

Röstade också på Cans! Även om Brolle har växt under säsongen så har Cans varit bra hela tiden och ikväll var dom helt oslagbara.

Mymlan
0

Brolle är bra han med, hua den rösten..

Mymlan
0

YEEEEEEEEES Cans vann..

[Malin3033]
0

förstod att Cans skulle vinna, men hans två första låtar *urk*. Nä, själv är jag mer eller mindre gift med Brolle, totalt älskar han! (älskar man elvis älskar man brolle), och suspicious minds……! världens bästa låt

LeTigre
0

Röstade på team cans, de har varit oerhört starka hela tävlingen - inte en enda miss. Brolle var också mycket bra men Cans var helt enkelt musikaliskt starkare :)

niffen
0

Nej, Brolle skulle ju lätt vinna. Han är ju grymt bra! Synd att det nästan bara är massa fjortisar som gillar honom nu då…

LeTigre
0

#6 nja, han hade ju 48 % av rösterna, det är ju typ 250000 röster, tror inte alla de var fjortisar.

gulzebra
0

Röstade på Cans jag med :) Hoppades på Brolle först men när Cans slog till med O Fortuna så vacklade Brolle till rejält. Dödsstöten från min sida kom ikväll med Bohemian Rhapsody Skrattande

Hade inte varit missnöjd om Brolle vann heller dock, tycker båda var väldigt jämna. Men liksom, O Fortuna sitter jag och gråter när de sjunger för att det är så jääävla mäktigt och bra, och det har bannemig inte Brolle lyckats med :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

gulzebra
0

#6: Jag är inte fjortis, och här strömmar Brolle ut högtalarna just nu samtidigt som jag gäääärna skulle byta med den där tjejen som satt bredvid när han sjöng Watching the stars - eller varför inte grabben som fick sig en kindpuss ikväll Oskyldig Skrattande

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Babbett
0

Heja Mora, heja Mora, heja Mora!!!!

niffen
0

#7 och #9 Jag skrev nästan  ;)
Jag är inte heller fjortis, även fast jag är fjorton  :P

Yaeko
0

Det spelade ingen roll vilken som vann faktiskt :) fast Team Cans har varit bättre. Men jag vill ha mer av körslaget :'''( Nu är det ju slut!

gulzebra
0

#11: Missade det xD