Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 459 ggr
[daniel85]
0

O/T har verkligen jätte tråkigt =/

min sambo är på fastlandet och är hemma själv och passar valpisen… ingen oline på msn ensa att prata med =/

se om någon annan här gör något kul oh liva upp min fredags kväll =)

Absinthe
0

Meeh jag är online på msn jö.. =P

[daniel85]
0

#1 står ju inte vid datorn ju ;)

Absinthe
0

Hähä, det gör jag alltid.. =P Kanske därför alla ignorerar mig.. =O

cykelpump
0

Har med tråkigt >_<

Absinthe
0

Ah, vi kan diskutera vad jag ska laga för mat.. kycklingsallad eller kycklingsallad.. =P

cykelpump
0

haha hmm..  kycklingsallad? xD

Absinthe
0

Usch, jag har inte ätit idag, det har varit för varmt.. =/

Men kycklingsallad kan väl vara okej. Två olika sallader, avocado, gurka, paprika, melon, äpple, purjolök och rödlök, salladsost, pasta och kyckling, lite olivolja och örter.. =P

Absinthe
0

Dog Daniel nu va?

Kleverin
0

jag grillar… majs och rävben. (revben) men är online ändå. *ler*

Kirameki
0

Jag har skittråkigt och vet jättemycket jag vill göra (träffa kompisar, vet tre fester och två myskvällar typ…), men jag har feber och försöker intala mig själv att jag måste stanna hemma :/

[daniel85]
0

jag vart tvungen att hjälpa en kompis hem… ha ha aspakad =D

Lollo86
0

#7 har du käkat den salladen som du skrev där? den verkade ju vara rätt mumsig ju :D

[daniel85]
0

ska sova nu i alalf all upp tidigt imorgon med valp =) natt allihoppa

Absinthe
0

Gaah, nej jag har inte pallat göra kycklingen.. =P Blev att leva på luft ikväll, kan göra mumsiga salladen imorgon istället.. ;P
Ratsen blev besvikna de fick ravioli istället med blandade grönsaker till och fullkornsbröd. *Matte elak som lovade kycklingfilé*

Man kan ha minimajs i också.. *ler och tipsar* ^^ I salladen alltså..

Gud dags att sova tror jag.. Hugo sitter på axlen och knastrar så mysigt så man blir helt nannig.. =)

Lottar8
0

Min valp är fortfarande pigg o busar runt. Själv har jag varit uppe sedan 5 o hade gärna lagt mig…

Absinthe
0

Sova är så skönt.. Hugo sover på min axel nu iaf.. så det är dags att lämna datorn nu tror jag..

Fast man kan ju missa nåt kul.. =P

Lottar8
0

#16 Ja, man vet ju aldrig…det är ju dumt att riskera det!

Kleverin
0

#15 nova (min vovve) ligger utslagen här, hon har inte rört sig på 1,5 timme. inte alls. hon har varit igång hela dagen. *ler* bryr sig inte ens om att jagfotar henne med blixt. Cool

[daniel85]
0

he he valpen brukar somna vid 10 halv 11 dock vill hon up och busa toktidigt sen =/ ibland halv 4 eller tidigare men hon börjar bli bättre på att underhålla sig själv tills man är något så där levande =)