Vad tror ni om det här?
Efter en tråd här idag, fick jag en idé, och ni får gärna gå in och titta och komma med kritik, bra som dålig ;) (men helst bara snälla saker
)
Jag håller på att pyssla lite där inne fortfarande ifall det blir lite ändringar.
Eller så får ni rent av gå in och lägga dit en annons ;)
www.djurannonser.forum24.se src="http://hittekatter.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
Bokmärkt :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Ja, anledningen till hela denna idé, var att jag tröttnade på flera annons sajter som inte sätter regler runt försäljning av djur. Därför tog jag saken i egna händer, och knåpade ihop detta, och där ska det inte vara okej att skänka bort djuren eller hota med det ena med det tredje för att bli av med dem.
men jag ville ju ha åsikter på vad man ändra/förbättra osv innan jag törs komma ut ur garderoben med sidan ;)
Trevligt! Bra idé också! :)
En sak jag dock irriterar mig på är punkt efter "Hundar" och "Smådjur" på säljes och "Efterlysningar" på övrigt… ^^
Sen så kanske en månad är lite kort tid, för annonsen? Eller? Du kanske kan skriva längst ner i "reglerna" typ "…med undantag" eller nåt, om det är nåt speciellt… Eller då kanske man skriver en ny.. :P
Sen på "Övrigt" tycker jag att du kan ha en konfa om forumet eller nåt, om någon vill fråga något eller vill komma med förslag? Eller kanske någon lycklig köpare? ;)
att det har blivit punkter efter en del kategorier är nog något som har gått av bara farten ;) ska kolla det.
mmm, jag har också tänkt på att ha en kategori med typ frågor till webmaster, men jag tyckte det lät så knäppt att skriva så?
tror inte på tyvärr, phpbb-forum suger *sårri för min brutalt elaka ärlighet*
ordnat :)