Råttor iFokus

Råttor

Etikett: presentation
Läst 1048 ggr
Bullerbytjejen
0

Jourhemsråttorna är här :D

Nu har jag fyra stycken råttgrabbar här som jag fick hem igår.

Ska presentera dom här i ett varsitt inlägg :D 

Det är råtthjälpsråttor som nu söker nya hem, men då nicciz hade fullt hos sig så tar jag hand om dom här sålänge. Dom kommer nog ryka himla snabbt för dom e riktigt trevliga och inga problemråttor.

Det e ingen annons alltså utan jag vill bara visa upp vilka gobitar jag har här :)

Bullerbytjejen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Balder: En black ambkhane född nov 06. En riktigt social mysig kille, vill hela tiden vara med och ska upp på bordet upp å axeln, vill vara med överallt. Han blir svårt att lämna ifrån sig, förstår Nicciz att det va surt för henne att lämna bort han, hihi

Bullerbytjejen
0

Benke: En black striped roanhane född januari 07. Så jättelik Baroon till sätt å stil så det finns inte, jag blev helt käär.

Bullerbytjejen
0

Bambi: En blue ambkhane född juni 07. Så himla söt e han, Har inte riktigt fått grepp om honom än, lärde känna balder och benke mest igår, tar lixom en i taget tihii..Så nu e det Bambis tur :)

Bullerbytjejen
0

GW Persson: Cred till den som namngivit honom, han e störtlik, hihi En beige dumbokille. Lite fjantig så han fick va sist ut , så han får lite tid att vänja sig här. han är med och är nyfiken men gillar inte att man håller på med honom så mycket än, vill kanske känna in sig lite först, hänger mest med brorsan Bambi.

To0viiS
0

va söta:D

idaleck
0

Balder verkar superhärlig! :D

To0viiS
0

Jag gillar bambi:D<3

Nicciz
0

Ååh "min" Balder *snyyft* gaaah..

Nicciz
0

Nu finns killarna upplagda på Råtthjälpen så om man är intresserad är det bara att höra av sig dit, fort innan Bullerby fastnar för dem Skrattande

Och ett superstort Tack till bullerbytjejen som ställde upp och tog sig an dem i väntan på nya hem Kyss

empan-hampus
0

Hihi vad söta Flört

Bullerbytjejen
0

Åååh måste kika in å titta hihi.. Ja skynda er om ni e sugna, dom här kommer gå åt garanterat, maj gaaad !!

niffen
0

Synd att man inte hade kameran uppe igår när Balder låg sådär i transporten  :P
Så klockren stil, asså  :D

Bullerbytjejen
0

Jaa haha verkligen, så himla charmig e han, mamma blev nog lite kär i han idag tror jag tihii..

Nicciz
0

Tycker fortfarande att din mamma måste bli kär i Balder och Benke och låta dem bo hos henne ;) så jag kan åka och pussa på dem då och då… Oskyldig

Bullerbytjejen
0

ja hihi jag ska jobba mer på det tihii, hon fastnade verkligen för balder, han såg ut lite som våran första råtta som morsan snackar om fortfarande så fort det blir tal om råttor tihii..

Bullerbytjejen
0

Nu har dom fått lasagne och club sandwich, yeah lyxmat !!

[Castaway]
0

varför har alla så konstiga avatarer idag..? :'/
JAG BLIR JU FÖRVIRRAD!

Bullerbytjejen
0

jag skulle jämföra den med grodans nya, den jag har är en petpet på neopets å jag hajade till när jag såg grodans för den va lite lik en sån "Ona" som jag har, har haft den som Avatar på ett annat ställe förut för jag hade en sån på neopets förut. så söta hihi.

eamus
0

BAMBI <3
hihi :)

Babbett
0

Jag har meddelat intresse hos Råtthjälpen och inte fått svar…vem vet vad som händer och fötter?

Bullerbytjejen
0

jag har ingen aning, jag tror det bästa är att ringa dom antar jag. du kan ju höra med nicciz, jag står som akuthem typ så jag har dom bara här för dom fick inte plats nånstans.

Nicciz
0

Jag kan säkert svara på dina funderingar Babbett pma mig om det inte löst sig Glad

Bim
0

Balder <3<3