Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 307 ggr
ladysurprise
0

Namn på hemsuda? tips?

min fantasi är usel =(.. Någon som vill hjälpa mig att komma på namn på hemsidan jag tänkt göra?

gulzebra
0

Beror på, vad ska sidan handla om? Ska det vara en personlig sida eller en faktasida, eller kanske både och?

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

ladysurprise
0

Den ska ju handla om råttor.. Både och en sida med lite fackta o lite personligt en sida jag även jag kan ha använding för om jag i faramtiden vill börja alva.. så man kan skriva in fackta om mamman o pappan med mera..

gulzebra
0

Ok. Typ nåt sånt har jag haft, döpte den helt enkelt till Annelies råttsida. Slog sen ihop den med resten av min hemsida som numera går under namnet Annelies hemsida. Något sånt kanske?

Annars finns förstås typ *namn*s råttor och lite olika versioner så också. Är urkass på namn jag med så det är typ det bästa jag kommer på x)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

ladysurprise
0

hmm de kunde kanske va nåt =)

Terato
0

Min råttsida heter Teratosrats. Då har jag en huvudsida som heter teratos och en mussida som heter teratosmice

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se