Råttor iFokus

Råttor

Etikettavel
Läst 484 ggr
Nicciz
0

Blue hane sökes

För att vidga mina vyer så undrar jag om det råkar finnas en blue hane eller en svart från en blue kull på forumet som är över året med en vikt över 600. Han får gärna (drömmer) vara så rent färgavlad som möjligt. Öron och päls slag är mindre viktigt då honan är en slät  dumbobärare. Teckningssoppa gör heller inte så mycket då två av 3 av kandidaterna jag redan har på min lista har soppor bakom sig och 2 är hd. Honan är eubk.

Det som är Viktigt är att han är och har varit frisk, har en känd stam där man har koll på sjukdomar och livslängd. Han ska fungera i flock och helst ha bott med obesläktade hanar i olika åldrar och klarat av minst en introducering efter han var 7mån.

Som sagt detta är en halvhjärtad koll eftersom jag egentligen redan har tre kandidater. Men det skadar aldrig att kolla extra noga.

Skriv här eller maila mig info och gärna med bild Skrattande

niccizz@hotmail.com

Babbett
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När är det dags?

Har ju Brage här hemma…fyller 1 år 16:e aug.

Babbett
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sen har jag ju Ebbe Sand som fyller 1 år 1/6:

Fast dom har du ju redan träffat…

Nicciz
0

Det är dags nu Flört snart så Brage lägger jag på minnet :) men Ebbe… har du hans stamtavla ala pdf möjligen??? Eller ett regnr kanske för det är väl han snyggingen från Chirie´sRäcka ut tungan

Babbett
0

Ebbe är från Chirie´s…scannar  in hans stamtavla och skickar.

Hans reg.nr är 0410/07

Babbett
0

U got @

Nicciz
0

hittar inget mail från dig???

Hahaa, tyckte jag kände igen sötingen Flört

Babbett
0

#6 Jag skickade till adressen du lagt ut i #0

Nicciz