Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 902 ggr
TacoBelle
0

En KORV kvar-transport finnes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skriver en ny annons eftersom annonserna låses och det inte går att ändra där. Jag har en KORVUNGE kvar som gärna skulle vilja hitta nytt bra hem att busa och gosa i! 

Transport finnes till grabben från Skåne till Göteborg på söndag den 4 maj. Därifrån finns också möjlighet för vidare transport till Stockholm.

Är du intresserad måste du maila mig och berättar mer om dig själv och vad för ett hem du har att erbjuda. Senast söndag runt lunch måste jag veta annars får han vid ev. köp hämtas hos mig.

Grabben heter CHORIZO, en chocolat point himalaya. Släthårig toppörad (dumbobärare). Vikt idag (080502. 8 veckor gammal) är 220 gram.

Födelsedatum: 5/3-2008

Kullen: 15 ungar födda. Alla överlevde.Ungarna har varit något små men växer så det knakar, alla vägde iaf runt eller över 100 gram vid 5 veckor. Ungarna är otroligt pussiga, nyfikna och kontaktsökande. Mamma Svartnos har varit och är en otroligt bra mamma.

Föräldrarna:

Fadern: SP&SA SilennAs Super Mario (Mario)

Färg/teckning: Siames chocolatpoint

Uppfödare: Anneli Gustafsson, SilennAs

Ägare: Jessica Matson

e: SP Asterixin Oikee Vappaus (sm)

u: Denise (be-sm)

Vägde ca 750 gram vid parningen.

Modern: Ana-Lucia Cortez (Svartnos)

Färg/teckning: Silver black Dumbo

Uppfödare: Henriette Rånes

Ägare: Cindy Fobian

e: Sligo (s/cc Dumbo)

u: TuT-Zoo Xylina (s/rb)

Vägde ca 350 gram vid parningen.

Svartnos är en rolig och gosig tjej med härligt temperament. Hon är snäll och mysig och fungerar perfekt bland både människor och djur. Svartnos är vacker med stora kloka ögon och en slank kroppstyp.

Mario är en stor och vacker herre. Han är lugn, stor och fin och har mycket bra pointer. Mario kompletterar Svartnos perfekt både till sättet och kroppstypen. Det har gått mycket bra för Mario på utställningar och han är både Silver pet och Silver agility.

Syfte med kullen: Tanken med att ta denna kullen var att få fram vackra, vältypade, friska och härliga bäsar med bästa temperament.

Pris och reg: Alla ungar registreras i SRS och säljs med stamtavla/reg.bevis samt köpekontrakt. Priset är 300 kr/st. Jag går under provår för att bli registrerad uppfödare i SRS.

Kontakt: Skriv och berätta om dig själv och vad för ett hem du har att erbjuda. Mail: mysa123@hotmail.com (inga PM här på iFokus tack). Hemsida: http://www.freewebs.com/tacobelles src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Ungarna säljs till bra sällskapshem. Jag förbihåller mig rätten att säga nej till köpare som jag av någon anledning finner olämpliga. Inga ungar säljs som ensamråttor utan alltid till hem där det finns en flock av samma kön. Glad

cosmonita
0
TacoBelle
0

Chorizo

TacoBelle
0

Chorizo

TacoBelle
0

Chorizo

TacoBelle
0

1 minut tog det för att få Chorizo såld. Han flyttar till Cosmonita! Skrattande Kyss

cosmonita
0

Jamen det fattardu väl när du lägger ut ett sånt lockbete Skrattande

TacoBelle
0

Hehe ja det funkade ju hur bra som helst! Glad

Tramsa
0

Grattis Cosmonita! Vad hände?! Hahaha vissa kan man bara inte motstå,även fast det är "fel" färg Skrattande

cosmonita
0

#8 Ja, jag veeeeet! Doh!

Helt hopplös, men jag har alltid velat äga en sån konstig sak som ändrar färg efter temepraturen…be till gud att jag inte vill avla på honom också…Köper honom bara som en Taco-kelgris.

Inlägget är låst för nya kommentarer