Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 549 ggr
Bima
0

Månadens råtta - AUGUSTI (nomineringar)

Nu har även Månadens råtta Juli blivit vald, vilket betyder att det är dags för nya nomineringar. 
Nu är det för platsen som månadens råtta i Augusti som ni kan nominera en råtta.
Lägg in en bild på den råtta du vill nominera och skriv även en motivering till varför just din råtta ska bli vald.
Lycka till!

/Bima

TinaSjoblom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag räddade Frankie från en ganska säker död i en djuraffär. Hon var jätterädd när jag tog hem henne och även dräktig. Men efter att Frankie fått sina tio ungar och vant sig vid mig är hon numera en riktig GOS-råtta. På denna bild ligger hon på rygg i mitt knä och vill bli kliad på magen.

netagirl
0

Klas Klättermus. Därför att han var så otroligt vacker.Jag bara älskar dumbos med bläs! Min dotter hade honom från början men jag blev så förälskad i honom så han fick flytta hem till mig istället.

EMELINE13
0

Här är musse som försöker sitta på ett tunnt löv  =¤

Lite vingligt men matte lyfter sedan snabbt bort honom från trädet men det dröjer inte länge tills han klättrar upp igen;)

MOTEVERING

jag tycker Musse ska bli månadens råtta för att,

Han är super snäll och vill alltid gosa. Musse är den nyaste av mina råttor men ska snart bli pappa till våran andra kull. =O  =)

P.s.Det är råttan som nomineras inte ägaren!

Borgarn
0

åh, typiskt, ja kan inte vara med än, men imorgon! ;) då får ja hem mina rådisar :)

EMELINE13
0

Kul!!!Skrattande

Hur många?? =D

Borgarn
0

2 :)

Charmaine
0

Klas klättermus var söt , men heter han verkligen så "Mus" menar jag Glad

EMELINE13
0

Vad sött #6

jess13
0

min älskling leia som snart är två år. hon är världens underbaraste råtta o hur go som helst. älskar att gosa me matte o pussas!:) hon är en sån råtta som man skulle vilja att alla råttor va.

tyvärr så har hon fått en cancer tumör o den har blivit så stor nu, att imorgon ska ja hjälpa henne till råtthimlen. men hon är lika pigg fortfarande o lika matglad som hon alltid varit.

denna råtta kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta o ja kommer aldrig glömma henne! *snyft*

netagirl
0

#7  Ja det låter konstigt,jag vet ,men det var hans hela namn.Skrattande

Naama
0

Det här är Elias. Han har varit med på en mässa för "skrämmande djur" och gjorde bra ifrån sig. Han träffade folk hela dagarna och skrämde några med(: Han var barnens favorit.

Han har aldrig bitit någon, och kommer aldrig göra heller. Han är väldigt blyg ibland och supermysig . Han är en av de snällaste råttorna jag har och därför tycker jag han borde bli Månadens råtta(:

(p.s den där texten på bilden är hans namn i alviska)

Råttisen
0

Det här är AlexisSkrattande
Jag vill nominera honom till månadens råtta för att han är så himla fin, mysig, charmig och bara helt urhärlig. Han och brorsan Adrian håller verkligen ihop i vått och torrt. Just nu är tyvärr Alexis sjuk och går på antibiotika.

Råttan_Jack
0

Jag vill nominera min råtta Jack. han e mitt första riktia husdjur.

Glad

Snälla låt honom vinna vihar varit med om ett riktigt äventyr tillsamans

Russin-
0

jag vill nominera min mus Musse, för han är så söt och han är jätte snäll, snart blir han pappa Skrattande  **Hoppas hoppas**

Aleexandra
0

Jag tycker båda mina råttor ska bli valda , dom hjälper mig i genom vardagen & orka andas lite mer.Varit sjuk under lång tid, men sedan mina töser kom hem har jag fått en ny mening i livet & dom ger mig all kärlek & tröst som jag behöver !

Inlägget är låst för nya kommentarer