Råttor iFokus

Råttor

Tramsa
0

Tydligen.. :/

ladysurprise
0

borde inte köpa fler råttor men de är fan bud på att ring!!!

Terato
0

Oh my god. Kan inte någon skriva ett välformulerat(vänligt) mail och informera annonsören? Känner inte att jag har tid och ork just nu..

Det hjälper tyvärr inte så mycket att sitta här och förbarma sig! :P

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

ladysurprise
0

Ringde till henne nu.. dom råttorna är sålda men hon hade en ny som någo tydligen hittat i en motor på bilen

Terato
0

Okej, vad bra! :)

Gick det bra att prata med henne?

teratos.r8or.se

ladysurprise
0

Jo då hon sa tt hon föt upp råttor o så.. Dö börja jag tänka hmmm då då borde ju hon vet att honor o hanar inte ska va i sama bur.. Den honan är själv så jag har funderingar på att hemta henne så hon inte behöver sitta själv..

Terato
0

Fråga istället varför honan sitter själv, tycker jag. Jag tror inte man ska vara för rädd för att ställa frågor och vara på. Gör man det smidigt så brukar det fungera. Om du "räddar" den här honan så kommer förmodligen en annan råtta hamna i samma sits om ägaren inte förstår att hon gör fel.

teratos.r8or.se

ladysurprise
0

frågade de.. hon sa att de var någon som hittat henne i en motor när dom skulle lga bilen så hade dom ringt till ett sånt där hem som plaserar ut bort sprugna djur om man inte hittar ägarna så hade hon fåt ta hand om henne tills hon hittade ett passande hem o efter som hon ny sålt sina råttor så hade hon inget sälskap..

Terato
0

Jaha, okej! :) Då hade hon ju ändå lite koll på läget!

teratos.r8or.se

ladysurprise
0

aa man började ju fundrra lite där på annonsen men hon varkade va ganska redig ändån ^^

ladysurprise
0

Fast jag ska nog inte säja så myckeGenerad.. Fast jag har läst på MYCKE Skrattande.. ^^