Råttor iFokus

Råttor

Etikettgenetik-utseende
Läst 433 ggr
Mimus
0

HuskyRoan och pälsbyte m.m

I got some quastions :P…

1: Kan man ställa huskyroan i standard?

2: En europeian berkshire som är feltecknad kan ej ställas i standard utan det blir pet eller?

3: Stej, min rexbebbe börjar nu närma sej 6veckor och han har TAPPAT i stort sett all päls.. Snälla säg att rexar har pälsbyte då :P..

Mimus
0

Kom på en fråga till :P

Sambo å Strippa är reggade som europeian berkshire men är båda mm.. Kan man ställa dem i pet utan att ringa te registratorn och ändra till mm eller måste jag göra det innan jag skickar in anmälning? De bedömmer väl ändå ej färg/teckning där?

sockerrattan
0

Det är lugnt! De får ny pälsGlad!

Mia//

Ninja
0

1. I OS tror jag det blir man får ställa roanvarianterna.

2. Du får ställa en feltecknad eubk i standard, men du kan aldrig få en kvalitetsetta.

3. Det är olika hur mycket rexar fäller, det finns de som blir helt nakna innan de får ny päls igen.
(och du menar väl att han närmar sig 7 veckor? För hans bror här hemma gör då det ;))

#1 I Pet gör det inget. Jag ställde min agouti capped som var reggad som cinnamon capped i pet utan problem.

Mimus
0

Sjelvklart menar jag snart sju veckor.. Plugar tenta så mitt huvud är inte vad d borde vara :P

Mimus
0

Kom på en sak till.. Stey.. Som förövrigt här hemma betraktas som "den lilla terroristen" av min pojkvän… Namnet kommer sig utav att han klänger å hänger i de stora pojkarnas svansar men så fort de bara tittar på han skriker han som om kniven satt i han.. Han får jävlas men inte dom :P.. Iaf.. Han har typ ingen päls nu så har upptäckt att han har rivmärken på sej..Inte bitmärken utan rivmärken.. Jag tror att det kommer av att de stora pojkarna tex trampat på han när de myser i hängmattan ihop.. De bor ihop och kan mysa och äta utan problem men ibland hör man ju litte tjabbel.. Tycker ni man måste dela på dme pga rivmärkena?.. Det är ju inte så konstigt att han har sådana då han väger litte över 100g å tex Sambo 500g om han trampas på ngn gg.. Vad tycker ni jag ska göra?

KickanW
0

Klipp och fila de stora pojkarnas klor!

Mimus
0

Klipper gör ja såklart men tycker d é som hundklor.. Blir skitvassa även som lr rättare sagt specielt som nyklippta :P.. Fila med vad?Lät som en bra idé.. Tycker nog inte pojkarna men :P

KickanW
0

Vanlig nagelfil. Om man bara klipper blir de, som du säger, väldigt vassa :P

TienMu
0

Den lille terroristen..*le*