Naken rådiz söker hem
Nakenrådizen Joppe söker ny bostad. Tyvärr inte så jätte mycket hanterad av sin förra ägare så han är lite blyg, men jätte snäll och go. Hemmet mycket viktigare än priset.
Finns inga papper på honom tyvärr.
Finns utanför Sundsvall
Jag kan tyvärr inte ta emot honom men om någon är intresserad kan jag ta med honom till Stockholm och Stora Vår i slutet av maj!

Saknas uppgifter i annonsen.. Kolla annonsreglerna :)
beror helt på priset o om någon kan frakta hitt han o om jag får för mamma
ååå nu kom jag på en fråga.. kan naken råttor va med råttor med hår eller vad man ska säja
#3 Nakisar ska sitta med pälsade kompisar de hjälper dem att hålla värmen.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#3: Ja, det kan de. De behöver snälla kompisar dock eftersom de inte har pälsen som skydd mot bett odyl.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#3: Du får kolla upp om någon från Småland ska till Stora Vår så kan jag ju ta honom dit :)

hur gammal är han? jag bor nämligen nära sundsvall och är lite sugen på en nakenråtta :)
Kolla annonsreglerna, precis som Mimus säger så fattas det massor av uppgifter.

Kan du inte berätta mer om råttisen? Jag har haft naken råtta för något år sedan och är sugen på det igen.
Jag har precis tagit hand om Joppe ifrån en tjej som annars skulle avliva honom/he iväg honom som orm mat. Klassiska exemplet när ägarna har blivit sk "allergiska". Jag har tyvärr inga uppgifter på honom alls vad gäller hans föräldrar, stam, födelsedata osv.
Han är uppskattningsvis 5-6 månader. Nyfiken pigg och alert. Ej handskats med så mycket, ej reg i någon förening. Hårlag ? naken ?
Vet tyvärr inte så mycket mer om honom. Jag vill bara att han ska få ett bra hem där han får den omvårdnad och kärlek han behöver.
Den som är intresserad kan PM:a mig här på iFokus eller maila
PS jag har messat sajtvärden så att tråden låses DS
Han verkar i alla fall rätt poppis här :) Lär inte va någon risk att han blir reptilmat i alla fall :)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
#10 Be Ninja eller Grodan istället, Bima har inte vart online på typ flera månader…
har messat grodan =)

Har skickat ett pm till dig cheri