Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 1396 ggr
ladysurprise
0

göra egen sele?

kan man göra en egen sele till råttan?

ladysurprise
0

Har hört att man kan ha ha´mster sele men gårde att göra själv?

ladysurprise
0

hamster*

SweGizmo
0

man kan köpa ett hamstersele i djuraffäre för ungefär 50 kr, iaf här:) det sitter jätte bra^^

köpte ett råttsele en gång, men jag vet ej fan hur dem hade tänkt för det var gigantiskt:s dem som gjorde det måste tro att råttor är stora som kaniner^^ haha.

Min blogg: SweGizmo.se

ladysurprise
0

Funderar på att köpa en sån o ut och gå promenader med dom^^

KAGE
0

Göra en egen är nog lite onödigt jobbigt..
Jag har en för hamstrar som funkar utmärkt ^^

/Karoline.

ladysurprise
0

Tycker de är roligt att göra egna saker men de är nog bäst att köpa..

Mymlan
0

Cosmonita här på iFokus har jag för mig gör selar och säljer. Jag har ingen själv till mina men hört att hennes ska vara bra selar..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Daydreams
0

sök på sele alt kicki sele så får du upp beskrivning på e väldigt enkel men väl fungerande sele

jessi_twini
0

Jag gör egna selar! det är roligt och kostar inte lika mycket so att köpa hamstersele.. men jaa det beror ju på om man gillar att fixa saker så kan man ju ta tid att göra en sele eller om man inte har lust så köper man väl en :)

CaithSith
0

Är det svårt att vänja råttorna med att gå i sele?

ladysurprise
0

Tycker de är mycke skoj att göar asker ått dom ^^

ladysurprise
0

#8 sök men hittar inget :(..

ladysurprise
0

Hittade på annat håll ^^

LeTigre
0

kicki-selen är ju superenkel att göra, lika enkelt som att gå ut och köpa en hamstersele ;)

ladysurprise
0

jo den varkar vä'digt tätt att göra..

Ladyinred
0

Jag har gjort en sån. Väldigt enkelt faktiskt. Se till att ha ett stumt snöre bara så det inte töjjer sej.

empan-hampus
0

Vart hittar man dom där hamsterselarna?? Jag vill veta! xD

Mimus
0

D bästa är åttaselar tycker jag.. Samma konstruktion som Kickanselen..

hus-musen
0

jag har en illersele till mina stora herrar..en mycket ställbar ioförsig!! men till honor är nog en hamstersele bättre

Qui dormit, non peccat

cykelpump
0

Jag köpte ett hamstersele igår te mina råttor (: Funkar kanon ^^ Men lite rädd för att spänna för hårt:O

ladysurprise
0

har jort en nu ^^.. Dom gilla inte när jag tar på den.. o när jag tog ut den ena spranf han runt mina ben vilket jag kan förstå att han inte vågade gå längre när mamma hade hundarna i hundgården.. efter att ha tittat sig omkring o undersökt mina skor så bestämde han för att klätra upp längst mina jens o in under jakan/tröjan så låg ha där en stund o kröp sen ut i armen o smonade ^^