Bur till salu.
den är för liten för råttor:/
Min blogg: SweGizmo.se
Och hjul ska man inte ha till råttor
Jepp.. för liten till råttor.. :/ prova till möss och hamster =)
Hon sa aldrig att man skulle ha den till råttor, så hjulet var ju inte menat så. Dessuton skulle det säkert funka som nån resebur, sjukbur eller mammabur.
Men hon har ju lagt ut den på råttor iFokus :P
jo det är sant iofs
#5 Så dom som har råttor har inte andra djur? Jag har hamstrar och har haft gerbiler men jag har aldrig hängt/hänger på gerbil eller hamster i fokus? Dessutom sa jag att man kunde ha buren som sjukbur, sätter man också fast hjulet är den en utmärkt och mycket populär sov/lekplats. ;)
#7 Jaha.. okej förlåt =)
fast ifs, mina 2 första råttor bodde i en liten hamsterbur sina första 3 veckor och den var bra mycket mindre än det där:s så kanske en bäbisbur skulle gå? men hamster hade ju vart bäst att ha i den^^
Min blogg: SweGizmo.se

har lagt ut den på hamster i fokus. Tänkte bara att det kanske fanns någon här som behövde en till bur till något. Har själv haft råttor fast i en mkt större bur.

Tycker att den var fin o min mamma skulle säkert vilja ha den till sina tråkiga hamstrar =P
Måste bara få flika in att hamstrar inte ska ha höga burar - de är så urbota korkade att de klättrar upp, släpper och slår ihjäl sig nämnligen :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Mm min hamster fick en hjärnblödning och dog i mina händer efter att ha gjort så många gånger :(
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

#13 jag vet det, men min mamma hajjar inte sånt.. och det spelar ingen roll vad jag säger..

Vad vill du ha för den?
Älskar mina stora små vänner..

#16 den är såld nu :)

Ett fölrslag är att låta tråden låsas om den nu är såld ^^
Mvh Ellenfyrkant