Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 920 ggr
eliden
0

Bur till salu.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har en bur jag ska sälja.

Den är L 56 CM & B 33 CM.

Mkt fint skick, som ny! 

Det som medföljer är matskål, vattenflaska, ett störrehjul. 

Buren finns i Gävle.

SweGizmo
0

den är för liten för råttor:/

Min blogg: SweGizmo.se

Lollo86
0

Och hjul ska man inte ha till råttor

empan-hampus
0

Jepp.. för liten till råttor.. :/ prova till möss och hamster =)

niffen
0

Hon sa aldrig att man skulle ha den till råttor, så hjulet var ju inte menat så. Dessuton skulle det säkert funka som nån resebur, sjukbur eller mammabur.

empan-hampus
0

Men hon har ju lagt ut den på råttor iFokus :P

Lollo86
0

jo det är sant iofs

niffen
0

#5 Så dom som har råttor har inte andra djur? Jag har hamstrar och har haft gerbiler men jag har aldrig hängt/hänger på gerbil eller hamster i fokus? Dessutom sa jag att man kunde ha buren som sjukbur, sätter man också fast hjulet är den en utmärkt och mycket populär sov/lekplats.  ;)

empan-hampus
0

#7 Jaha.. okej förlåt =)

Daydreams
0

fast det är väl inte fel att tipsa henne om mus iFokus istället, den buren är rätt opraktiskt för råttor oavsett om den är sjukbur etc.

SweGizmo
0

fast ifs, mina 2 första råttor bodde i en liten hamsterbur sina första 3 veckor och den var bra mycket mindre än det där:s så kanske en bäbisbur skulle gå? men hamster hade ju vart bäst att ha i den^^

Min blogg: SweGizmo.se

eliden
0

har lagt ut den på hamster i fokus. Tänkte bara att det kanske fanns någon här som behövde en till bur till något. Har själv haft råttor fast i en mkt större bur.

LimE-6
0

Tycker att den var fin o min mamma skulle säkert vilja ha den till sina tråkiga hamstrar =P

gulzebra
0

Måste bara få flika in att hamstrar inte ska ha höga burar - de är så urbota korkade att de klättrar upp, släpper och slår ihjäl sig nämnligen :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

sussa08
0

Mm min hamster fick en hjärnblödning och dog i mina händer efter att ha gjort så många gånger :(

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

LimE-6
0

#13 jag vet det, men min mamma hajjar inte sånt.. och det spelar ingen roll vad jag säger..

Terato
0

Vad vill du ha för den?

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

eliden
0

#16 den är såld nu :)

Ellenfyrkant
0

Ett fölrslag är att låta tråden låsas om den nu är såld ^^

Mvh Ellenfyrkant