Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1694 ggr
LeTigre
0

LeTigres "Jag Mötte Lassie"

Sitter här och kollar på sammanfattningen av oscarsgalan (en annan har ju ett liv på dagarna och missade eran uppesittarnatt på live-eventet) och vem ser jag då om inte GLEN HANSARD! En irländsk musiker jag  haft nöjet att träffa flera gånger - och han vann en oscar! Hur sjukt som helst att se en helt normal människa från ens eget liv där bland alla megastjärnor! Känner nästan lite andra gradens stjärnglans här hemma i mitt vardagsrum Cool

Har ni några pseudo-claim-to-fame-historier att dela med er av?

Bullerbytjejen
0

Jag har pratat med Ron jeremy på en pub i london, måttligt stolt ! Men jag visste inte då vem han va tyvärr, grrrrrrr. Fick veta det sen.

Sen har syrran dejtat papa dee och Micke lohse i Atomic swing (dom va förlovade) har blivit bjuden på efterfest av Mikki Dee el va han heter i motör head, sett ola rapace el va han heter. Och mailat och flirtat me (Daniel Cordero från LOK och lillasyster) sen massa mer men det e inte så spesijal..

Harm
0

Jag har hållit Gunde Svan i handen när vi dansade runt midsommarstången i Dalarna… =P

Harm
0

Känner mig måttligt cool…

TinaSjoblom
0

Jag har suttit bredvid Linda Lampenius på flyget från Övik till Sthlm.
Pappas kusin är en världskänd operasångare! Tyvärr har jag inte ärvt hans talang, oh, "wikipediade" honom nu och han fanns där. Peter Mattei heter herren i fråga.
Jag har varit hemma hos Erik Segerstedt, dock innan han var känd.

Mina råttor Lance och Jabba har varit med i Helsingborgsdagblad.

niffen
0

Hon som dansar med Karl-Petter i Lets dance var min danslärare, och jag har bara sett Linda Lampenius på en Takida konsäääär… Sen vet jag inte…

sussa08
0

min mamma råkade håda börje salming inför hans fru >.< klantmamma :D
Sen träffade jag Mikael persbrant på ett bröllop :P Och petter :P

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Terato
0

#1 Haha, jag tyckte det stod att du hade parat Ron jeremy. Shit, vad parningsfixerad jag är just nu asså. Bara kollar råttkullar hela tiden. :P

Min pappa träffade systrarna Graaf förut utanför en pub i Gävle.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

UpptagetNamn
0

Min mamma har varit tillsammans med en av världens kändaste artister i australien när hon bodde där. (Minns dock inte vad han heter) eller hette, han dog i cancer.
Eller nej, så var det inte :O Min mamma var tillsammans med en i australien som var jätte bra kompis med den kända ! :D
Och hennes nuvarande jobbarkompis är kompis med mikael persbrant.
Och JAG kanske ska få åka med i en tunerbuss i sommar (X

Nutiz
0

Jag bor i Köping, i annan del av Köping liksom!

Terato
0

#8 Mikael Persbrandt är jag också kompis med! :) (i mina fantasier iaf)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

LeTigre
0

En gång i min ungdom irrade jag mig in bakom avspärrningarna på lollipopfestivalen och sprang nästan på david bowie!! Han var ca 10 meter bort och innan vakterna förde bort mig vinkade han till mig! Skrattande

#10 jag med.. *drömma*

Bullerbytjejen
0

*världens kändaste..i australien" xD

Bullerbytjejen
0

en av mina bästa vänner har dejtat petter, han släppte av henne på hennes skola i åre en morgon på skolgården HAHAHA. Hon har även sovit hos Ateens dhani, fast när dom var A-dults. hon å hennes syster har varit med i Jay leno, dansat med justin timberlake, festat me yin & yangtwins och warren G, pratat med eliah wood och dom där wayansbröderna. en kompis till mig har varit med lars winnerbäck..Ken har tagit på mina bröst(som va uppblåsta ballonger) på hultsfred, sen såg han dom riktiga bakom en van utanför cirkus när jag var på eminemkonstert och stod därbakom och skulle byta till min nyinköpta eminem t-shirt. (undrar om han kände igen mig, hehe, bah shit inte konstigt att hon hade ballonger därunder sist jag såg henne. *asg* (han kom ut genom en dörr på baksidan asså, vi bestämde inten träff eller så :-P)

Bullerbytjejen
0

ååh jag har åxå kramat gudrun schyman me dom brösten också kom jag på.

TopCat
0

Jag har spelat golf med Börje Salming :D

idaleck
0

I somras handlade Mikael Nykvist av mig på statoil. Jag snodde över honom från den kö han stod i genom att öppna en till kassa…hehehe ingen baktanke där alls..nono..
Min sambos familj har sommarställe på en ö i skärgården och där brukar Kaj Pollak hyra in sig med sin familj om somrarna.

Sen har jag en ganska rolig kompis som gick fram till the Poodles-gänget när vi såg dom på krogen här i norrtan och kläckte ur sig (till sångaren) "Ursäkta men guuud vad jag känner igen dig, har du varit med i Big Brother??" Ni kan ju gissa hur glad han blev..

Annars är det rätt tomt på kändisfronten för min del, till skillnad från tex Bullerby som praktiskt taget har  hollywoodstatus! Cool

LeTigre
0

Ok, nu kommer det  hård artelleriet! Min styvpappa är släkt med Sune Mangs (rip), min kusin festade med en av medlemmarna i europe i höstas, jag har gått på samma skola som Henrik Schyffert, jag har sett Claes Malmberg naken, jag känner grundaren/orginalsångaren i the cranberries (zooombieeee) och har sett delores O'Reirdan (bandets nuvarande sångerska) få en smäll på käften. Har pratat med westlifes manager, fått en autograf av en av B-skådisarna ur rederiet, såg på när de filmade scener till "ängeln på sjunde trappsteget", känner flera styckna som var med i Braveheart och hm.. ja det får räcka.

idaleck
0

ojoj nu e de competition!!! le tigre is back in the game och ger bullerby en rak höger. Väntar med spänning på en kontring…

EmmaG
0

Jaha!
Men jag har minsann stått 10 m ifrån Carl Einar Heckner på Femmanhuset i GBG + vart intervjuobjekt 2 gånger i de största lokaltidningarna i trakten!
Och min mamma dejtade den där hårdrockssnubben i en av Barensäsongerna när hon var ung!
Slå det ni CoolRolling Eyes

Och jag, en kompis, min plastmamma & pappas hund var statister i filmen Hem ljuva hem (dock togs scenen bort, så vi är tyvärr inte med i filmen)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

UpptagetNamn
0

JUST DET ! :D
JAG ÄR GAMMAL SLÄKTING MED CARL WON LINNE, (stavnig?) :P
Fast lågt bak i tiden.. :)

+ Att jag har träffat amy diamond ett flertal gånger, och har kompisar som går i hennes klass och känner henne.
HAHA, fast det är ju inte så colt ^^

EmmaG
0

Och! Min mans familj är avlägsen släkting med kungen..haha (kom på det när jag läst #20)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Lells
0

Min bästa kompis var med i nyhetsmorgon förra veckan,  en annan vän till mig groupade med my chemical romance en del förra året, min pappi snackade med dr. alban för ett antal år sedan, men JAG jag har typ inte träffat eller haft nått med kändisskapet att göra alls känsn det som haha :((

Linda du hade ju mkt att komma med ;D faaaan

Men nu ere Top Model, hejar på tjejen med aspbergens syndrom

UpptagetNamn
0

Men jag är ju bäst >.<

Jag ska kanske åka turnebuss i sommar :D

idaleck
0

#21 Förvånad Det är jag med! Fast på mammas sida! Sen den där kåte kungen för ett antal generationer tillbaka som ville att hela svenska folket skulle ha "royal blod" så han var ut å satte på allt han kunde hitta i småstugorna…hahaha. 

Åh, kom på en till sak! Har varit backstage på Debaser och partayat med Pipettes! :D

*Ida reser sig sakta i ringen men väntar på att bli nedklubbad av tigern eller bullerby*

artdesiu
0

Här var det kändistätt, och jag som inte har så mycket att skryta med. Men jag gör ett försök ändå.

Min pappa har jobbat som ljudtekniker åt bland annat Ebba grön då de hade sin storhetstid, jag har serverat mat åt Filip och Fredrik under min praktik, min bästa väns mamma gick i samma klass som Skorpan i "Bröderna Lejonhjärta" (han är typ sektmedlem nu, för övrigt).

Mer än så kommer jag inte på för tillfället.

SamanthaJones
0

jag har festat med the ark ett par gånger :) roliga boys det där :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

sussa08
0

Just ja! Min bror dansade på se med Emma i Spice Girls på deras sista konsert ;)

Pussar fick han också!

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Daisymink
0

pappa känner pontare och kände göran kropp(för er som vet vem han är).. mamma brukar träffa på björn skiffs ibland och då brukar dom bete sig som dom känt varandra för alltid, jag själv har väl mest bara sett kändisar, om man inte räknar med snacket med elektric banana band när man var yngre :P ajuste, en väns syster har legat med lasse winnberbäck + har hans könshår i en påse.. hmm kommer inte på något annat just nu

// Vanessa 

Lells
0

oh juste haha min mamma har evas store bror som patient (från adam o eva barnfilmerna)

Daisymink
0

så bra jag stavar.. sova kanske ?

// Vanessa 

Lells
0

lars winnerbäcks könshår hahahhahaaaauuuu

idaleck
0

winnerbäck verkar lösaktig, hahaha :D

LeTigre
0

Javisst ja, jag träffade filip och fredrik för ungefär ett år sen på en klubb i gbg  där de var gästDJ's. Min fulla (blonda och mycket tonåriga) jobbarkompis hoppade upp i DJ-båset så Fredrik spillde sin öl över mixerbordet och hela stället blev knäpptyst och jag fick hjälpa vakterna att släpa bort henne. Sen skrev fredrik sin autograf på mitt bröst (erm.. jag var nog inte så nykter heller) och när vi dansade i slutet av kvällen kom filip raglandes och slet tag i mig och muttrade "var faen är fredrik, jag går inte hem utan fredrik!!" innan han ragglade vidare.. hahaha

Raja
0

Jag sprang rätt in i Kevin i Backstreet Boys på Leicester square när jag var typ 16.
Min pappa är med i en av Nanna Grönvalls musikvideor.
Sen är jag släkt med Rudolf Hess^^

LeTigre
0

Shit, vi är ju så gott som megastjärnor allihop! Värsta kändisarna bah! Cool

Sing with me people!

Jag mötte Lassie, jag mötte Lassie och jag såg att godhet fanns. Hoppets stjärna lyste klart runt hennes ludna svans. Jag mötte Lassie, jag mötte Lassie och viskade till mig sitt wöw. Vi är tass i hand och i mitt hjärta känner slå

Å en gång till!! 

Jag mötte Lassie, jag mötte Lassie, älskling du är som en ros. Du pussar mina ledsna tårar men din mjuka nos. Jag mötte Lassie, jag mötte Lassie, hon gör mig så varm och glad. Tillsammans går vi tass i hand på livets promenaaaaaaaad

niffen
0

Gah, allt jag skrev försvann, får börja från början…

Pappa hävdar att han känner massa småkända människor.. Dom jag vet han känner är ju typ dom jag träffat.

(RIP <3)Svullo var pappa jättebra kompis med, han har varit hemma hos oss massor med gånger och jag har ju såklart träffat honom. Bingo Remér ägde en av våra förra hundars bror, så honom har vi ochså träffat, han har vart hemma hos oss och vi har vart hemma hos honom, vi har också gått på promenader med honom och hundarna. Pappa kände Petter på något sätt, tror också inom hundvärlden, så jag döpte en råtta efter honom en gång, han var min största idol. Pappa lånade Dogge en 50öring på statoil, då var jag också med xD . Pappas ex's mamma var ihop med/bodde ihop med en ganska känd författare/översättare, som jag har massa böcker ifrån som är signerade. Han heter Peter Lindforss, han har t.ex. översatt min favoritbok… Eh.. Sen har jag vart på allsång på skansen och fått autograf och pratat med Anders ^^ Sett Amy Daimond live, och sett Florence Valentin <3 live också… (pokerkväll i VårbyGård = jag bor i vårby gård). Och han Ema Nominen (?) som sjunger "Som en boll" (finsk gammal gubbe) har jag också sett live.

Sägs om det va? LoL  xD

Daisymink
0

mitt ex kusin är lilla kerstin i barnen i bullerbyn.. kom jag på..

// Vanessa 

Raja
0

Just det… Har stött på Vin Diesel på Leicester square med *dreggel* Säkert sett massa fler där men ingen jag kommer på nu.

Lells
0

Gud vad alla känner kändisar :D Världen e liiten trots allt

Grodan
0

orkar inte, men ja har osså

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Bullerbytjejen
0

Jag är avlägsen släkting med Alfred Nobel kom jag på också. Hans föräldrar bodde här i gävle, där det nu står ett elskåp nere vid tågstationen :(  Och syrran har jobbat med ett ex till Filip i (filip och fredrik) och han är domestic violent *arg*
Aaaah haha jag har liftat med Roland cedermarks syster, fick en roland skiva och ..hennes? autograf på :S hmmmm.

Jag har fått telefonnumret till Prominents manager, då jag inte hade tid att följa med på efterfest. Min syster var nära att få Gert Fylking som svärfar (dejtade Erik ett tag) 

Å min kompis blev förföljd av mr .India när hon var i indien, han skrev brev till hennes föräldrar och beyrade sin kärlek och ville gifta sig med Caolina och bo med henne i sitt palats typ.  

Mitt artelleri börjar sina haha.

wintermynta
0

Jag har bara
Festat med Dregen
Suttit bakom Patrik Isaksson (flygande mattan Gröna Lund)
Träffat o fått autograf av Markoolio
Varit med under och träffat skådisarna i filmen Livet enligt Rosa.
Bara dryga snorunge bratz visserligen men men.
Kramat Staffan Hellstrand och hört honom sjunga Lilla fågel Blå
Gått förbi Marie Fredriksson
Krävt leg av Tom Bisset när han kom till affären (där jag jobbade) och skulle betala med kort.Hade ju ingen aning om vem han va.
Så några kändisar har jag oxå träffat hihi

idaleck
0

#42 Åh jag kom på en till rolig kändishistoria när jag läste om han du krävt leg av… :D

Min kompis Carro jobbade förra sommaren ute i skärgården på en ICAbutik, och en dag knallade kungen in tillsammans med två livvakter. Kungen hade ingen kod på sitt kort så Carro bad vänligen om leg, varpå ena livvakten smällde upp en enkrona på kassabandet och sa "räcker det här?!" hahaha, stackars carro visste inte riktigt var hon skulle ta vägen men fick väl till slut fram att det var hans PERSONNUMMER kassan behövde…hahaha =)

Jeeey
0

Orkar inte babbla upp mitt :P

Men kan nämna att Peter Harrysson (programledaren i "så ska det låta") kom förbi i vår McDrive förra helgen å köpte sig en redig frukost hahah :D

[Malin3033]
0

Tja, det måste väl varit när jag och mamma, samtidigt som Charlotte Perelli steg av flyget från London, först var vi osäkra om det var hon, men jovisst, där stod ju mannen och barnen och väntade.

En annan gång var det min pappas kompis som stod i en liftkö, det stod en kvinna brevid och två killar bakom, så kommer dem fram till pappas kompis och säger "du, jag åker med henne". Och då var det självaste kronprinsessan Victoria!

Millie
0

Haha, jag har träffat Per Gessle ett par gånger här i halmstad. Fast det är j typiskt att han ska bo i halsmatd! Jag hatar han! De kunde väl ändå varit nån mer intressant!

Grodan
0

#42 också festat me Dregen… haha

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Bullerbytjejen
0

hatar också per gessle :-P

niffen
0

I måndags dansade jag med Alfred, som dansade med Tilde Fröling på Let's Dance…   :P

cykelpump
0

Min mosters mans bror är med i väsen o dom spelade bakrundsmusiken i nordman förut o jag har träffat nordman några ggr när jag var rätt liten^^ (:

Bullerbytjejen
0

åh nordman, kände jag lite en gång i tiden, han kommer ju från min "by" så att säga, när jag praktiserade på zoo här i gävle så va han in ibland och skulle köpa kaniner till sin/a orm/ormar, men vi hade "reserverad"- lappar i kassan som vi sprang och satte upp när ni såg honom ute på gatan. Förlåt nordman, och förlåt ormen/ormarna, men vi tänkte på dom stackars kaninungarna :-P Tyckte alltid synd om ormen/ormarna efteråt dock, som inte fick nån mat av pappa :-P Sen var jag lite kär i hans lillebror Ronny också. (Jo mia han va faktiskt lite sööt ! ;-P )

Stephanie
0

Jaa… vad har jag gjort…. Jag är ätit middag med Jimmy Jansson, Emilia och Elin Lanto och hennes kompis? Räcka ut tungan

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Harm
0

En polare till mig hävdar att hans far har haft sex med Jonas Gardell back in the days. Vilket det tydligen ska finnas bildbevis på, vilket en anna polare har intygat som har fått sett bilden (i smyg) hemma hos dennes far… =P

Ladyinred
0

Min förra killes far polade med thåström när dom var små. thåström pratade om att han ville starta ett band och undrade om urban (killens pappa) ville va med. Han var inte intresserad. Undrar om han ångrade det nu efteråt? Samma pojkväns mor gick i samma klass som Magnus uggla en gång i tiden. Hon säger att han ser lika dan ut nu som då.     Själv har jag aldrig varit lika nära kändisar, bara sett dom.

Mimus
0

Hörrni ni… Jag har faktiskt sett Marie-Louise i huset rent på Sthlm central Flört