Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1702 ggr
RatLover
0

Varulvs flum, MOHAHA

Sådär, här kan vi ha sanslöst roligt och prata om Niffens fantastiskt håriga ben, och om Bims lilla hemlighet, SOM ÄR AVSLÖJAD!! :D:D

ENJOY!

RatLover
0

Hur blev det Niffis, skulle du stööra varulven? Oskyldig

[Castaway]
0

JIHA! :D
Vi slipper förstöra bims tråd mer ^^ (som bim förövrigt förstörde så bra själv)

Niffipiffi med dom jättehåriga benen ska störa varulven själv, hoppas läraren blir riiiktigt arg så bim kan komma ut ur garderoben och flyga på den jäkeln, långsamt förvandlas, sätta päls, de extremt hemska undertänderna växer ut, OCH PANG SÅ BLEV ALLA I BIMS LILLA BY EN SAMLING VARULVAR SOM IIINGEN TÖRS HÄLSA PÅ MERA!!!

RatLover
0

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄOIJSOISJ, du skrämmer ju LIIIIIIVET ur mig!! nu kommer jag aldrig mer våga prata med mois! *tröstar mig själv*

RatLover
0

Herregud vilka fantasier! Går du omkring och tänker såhär jämt !? Oskyldig

[Castaway]
0

hahahahahah x''D
Nej men det här är inte fantasier, det är dagens sanning! : O

RatLover
0

Ahaja, då är det väl dags att kontakta anticimex ;)

[Castaway]
0

Nej för fan, dom kanske roffar åt sej alla råtts på samma gång? :O

niffen
0

Jag skrev;
"Moahaha, alla på RiF vet att du är en varulv… DU ÄR AVSLÖJAD!!!

/Niffipiffimeddomhårigabenen"

Ninja
0

När jag såg rubriken trodde jag ni skulle dra ig¨ng en varulvslek.. tydligen var det inte så. *pustar ut* :P

RatLover
0

7# NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, då DÖDAR varulven dom ;)

RatLover
0

8# Tiiiiiiiiihi, har hon svarat??

niffen
0

#11 Hennes lärare tog väl mobilen eller nå :P

RatLover
0

Hehe, vad du är elak din håriga apa Kyss

[Castaway]
0

hahaah x'D Stackars bim :P

Bim
0

menguud vad taskigt! Jag kommer och äter upp er alla! Jag vet var ni bor……………………………………………………dumma bajs

niffen
0

#15 Nu vet du hur det känns!!!!!  GråterSkrikandes  *cutcutcut*

niffen
0

jag fick svar förresten… "Menåå min hemligaste hemlighet! Fan ta dej niffen!"

Bim
0

´Du ÄR DUUUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RatLover
0

HAHAHAHAA, ni är för roliga ni Kyss

Yaeko
0

Och ni vill så gärna ha denne numera KÄNDA varulven till Gävle och Uppsala?

RatLover
0

Hehe, hur kan ni leva med hon då!? :O:O:O

Yaeko
0

Det gäller bara att låsa in henne vid speciella tillfällen och slänga in en blodig gnu lite då och då :P

RatLover
0

Hihi okej :D Hur gör dom på skolan då? Eller låter ni hon äta upp lärarna? Oskyldig

Yaeko
0

Dom låser in henne i en städskrubb och slänger in mobbarna åt henne :) Två flugor i en smäll liksom ;)

RatLover
0

Aha :D Ja det var smart ;)

Yaeko
0

Min idé faktiskt ;) Snart kommer er favorit till datorn, ska bara sega på lite till.. och skriva ett blogginlägg. HOHO, hejdå era pixignomer

RatLover
0

Hejdååååååå Kyss

niffen
0

Oh no.. Här sitter jag alldeles fridfullt och spelar Mulle Meck bygger bil, så helt plötsligt känner jag något som sticker till i tån, när jag tittar ner så ser jag en lite MOA där! HON BET MIG I TÅN! :O

Numer är 'niffen den håriga apan' - 'niffen den håriga varulvsapan'…

Bim
0

Heejhopp varulven is here! Och jag bet niffenpiffen i tån så hon är lika mkt varulv som jah!

Bim
0

Heejhopp varulven is here! Och jag bet niffenpiffen i tån så hon är lika mkt varulv som jah!

Bim
0

niffen
0

DaMp.

Jag tror jag har typ PMS nu, idag…
Jag slog min kompis i skolan, inte hårt, säger vi…
Och nu blir jag förbannad för att bensinet på Mulle Meck INTE RÄCKER FÖR FAN, GUBBJÄVEL, SKAFFA STÖRRE TANK DITT JÄVLA *piiiiiiip*. Ja, juste, jag vill ha en morot också.

niffen
0

Ingen vet vart jag bor asså, för Vårby är så jääääävla stort asså… Jag är säkert en av tusen som har råttor där asså.. Jag lovar asså… Asså gud, asså… Asså.

Bim
0

ojoj, niffs going crazy!!!

niffen
0

#34 Nej asså det är asså bara du som typ asså är såhär asså, konstig liksom.

RatLover
0

Haha, ni verkar ha haft rajtan tajtan, UTAN MIG!!!!!!!!!!!! SKÄRP ER, JAG VILL VARA MED Gråter >.<

niffen
0

Hon sa att jag skulle bita min lärare, för att han stirrade när jag höll på med mobilen, och nu gjorde jag det och skickade ett tomt sms till Moa…  Oskyldig

RatLover
0

haha xD JAA, jag kan också terra henne med sms!! MOHAHA

niffen
0

Hon ringde mig, men jag hann inte svara, hon ringde typ en signal  :P

Bullerbytjejen
0

varför e du inte på msn niffen Skrikandes

niffen
0

För skolan har inte msn på sina cpdatorer, och jag vågar ikke ladda ner :$

Jag pratade med Moa på telefon nu *FETT stolt*

Bullerbytjejen
0

aaaah weee va duktigt

det finns ju ebuddy.com hihi som har msn så slipper man ladda ner :D

niffen
0

Yääij, ska logga in där…
Nån annan som vill prata med mig på telefon?  ^^  Oskyldig

RatLover
0

ja hon sa det Oskyldig :D

niffen
0

Funkar fan inte ju… Hela datan bah "Errrrroooooorrrr"…. Så jag gick och handlade klubbor  :D

RatLover
0

HAHAHA

Bim
0

men jag RINGDE till nån jag aldrig träffat!??!? JAG!?!?!?!? Jag var jättejättejätte nervös när jag ringde madde (dorkey) första ggn.. och jag ba ringde dej sådär?! Fats det var jätte mkt folk runt omkring men så jag fick hoppa över massa ben så det var svårt att prata men ändåå! JAG?!

RatLover
0

hihihi

[Castaway]
0

Alltså Niffen, man ska ju spela mulle meck BYGGER BÅTAR ju :D

niffen
0

#49 JAG VET!!!! Men skivan är borta!! :O:O:O
Nu har jag bara Bilar, flygplan och hus kvar.. :(
Flygplan är jag för ointelligent för och hus är muppigt…. *gråta*

RatLover
0

Stackars dig, kan skicka skivan genom usb:n ;)

Buuc
0

Hallå där! Sluta säga att Nöffän har håriga ben, hon kan faktiskt inte hjälpa att hon är cp-skadad! Jag kommer hämta min mamma så hon får skälla på er! :'( :P

niffen
0

hej jag er jenifers pappa sej inte till hene hon har hårriga ben hon blir lesen jag ska ringa pålisen

niffen
0

DU ÄR CP, STEFI!!!

[Castaway]
0

urseeekta mej, cp är faktiskt ingen skada man har i huvet ju :O
RESPEKTLÖSA JEVvLAR NI ÄR Fot i munnnen

Och prince of persia är roligare än mulle meck (:

RatLover
0

xD

Keno
0

Vaa, jag trodde CP satt i huvet? Gör det inte? Var är man cp då?

Allamej
0

Se Keno… inte helt enkelt eller hur :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Keno
0

Haha näfan rena grekiskan. :P

Allamej
0

Sa ju det jue….

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Keno
0

Men va fan jag har ju hängt här i 3 år snart känner mig fan lite utanför. :P Jag hänger väll för lite framför datorn eller nått.

Allamej
0

#61, jag har varit här ett bra tag och då och då dyker det upp nåt nytt man inte fattar :) Häng med framför datorn!!!

Keno
0

#62 Haha ni får börja skicka ut nyhetsbrev eller nått till oss som inte har tid att nörda. :P

niffen
0

Jag kan nåt som inte du kan, jag kan dansa can-can, det kan inte du, ha-ha-ha-ha-ha-ha-haaa….

[Castaway]
0

Jag måste bara få fråga; Keno, uttalar du keno [keeejjjnou] ? x'D Jag vet inte ens varifrån du är, men alla som heter keno på ett forum borde ju rimligtvis vara gotlänningar (:

Keno
0

#65 Hahaha. Nej jag är från östergötland. XD Och Keno uttalas Keno som det ser ut. kEno. :P Du vet som det där gamla bingoprogrammet på tv me flygande bollar.

Mimus
0

Era idiotas.. Vad gör jag på denna sida.. Egentligen.. Jag ska ligga i sängen och ha min hjärnskakning men iställe sitter ja här och blir ännu dummare i hjärnan.. BAJS!

Buuc
0

jAG Ä STEFFANIS MAMA; SLUTTA MOBA JENIFER! JENY! jENY, MÅR DU BBRA?!

[Castaway]
0

#66 Men NEJ, alla vet ju att dom på bollprogrammet uttalar det KEIJNOU xD

Keno
0

#69 JAFAN DET KANSKE DOM GÖR!? Jag har aldrig tänkt på det ^^

RatLover
0

hahahaaa

niffen
0

Näääääääääääääääääääääääääääääääääääär trollmor har lagt de elva små trollen och bundit fast dom i svaaaanseeeen DÅ sjunger hon sakta för elva små trollen de vackraste ord hon kääääääännneeeeeeer

RatLover
0

*visslar i takt* Kom igen alla! Sjung med

Bim
0

OajajajajPUFFOajajajajPUFF (går den så? :P)

niffen
0

NEJ FÖR I HELVETTE! BUFF GÅR DEN! ALLMÄNBILDNING! GRRRRRR!

Bim
0

ojoj……… nu kommer niffen slå mej ännu mer.. :O får anlita livvakter på bullerbys.. :/

RatLover
0

äh du kan vara lugn! det är bara mensen som spökar :) det går över, och snart är hon som vanligt :D

niffen
0

MENSEN PÖKAR, INTE SPÖKAR! LÄR DIG STAVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111ONEoneone

Yaeko
0

Det är väl Puff och inte Buff? :S Eller har vi norrlänningar lärt oss fel uttal? ;)

Allamej
0

Norrlänning här… det är buff…

Yaeko
0

Men näe Förvånad har ALLTID trott att det är puff

niffen
0

Det var nog en av de första visor jag lärde mig. Jag kan spela den jättefint på piano å allt….  Skrattande

Bim
0

hmm..? men HUR vet vi om det är VI som har rätt eller om det är ni?! Hmmm………..

niffen
0

Vi har rätt, no doubt.

Bim
0

okej, jag lite (hosthost!) på det! ;) men varför är du upptagen på msn?????? jag vill PRATAAA! :D:D:D:D:D:D

niffen
0

Jag är inte upptagen, du är ju full…

Bim
0

me.. jag är inte ens hög på socker! Än.. (a)

[Castaway]
0

Ursäkta mej, det heter BUFF! :D
Alltså, puff? haha
'hoajajajaj PUFF'
ofta ;>

Förresten, HUR kan man någonsin ha tittat på keno och missat det asfåniga uttalet? x'D Det är ju anledningen till att knäppa på tv'n och se skiten :P

Yaeko
0

Määäääääääh Gråter

OhajajajajajPUFFohajajajajPUFFohajajajajPUFFPUFFohajajajajajPUFF

RatLover
0

Hahahaha

Bim
0

Mohahahahaha! Min kompis sa PUFF!HA!

RatLover
0

Hahahaha, ohajajajajaajPUFFohajajajajajPUFFohajajajajajaPUFF. Norlänningarna måste hålla ihop Cool

Yaeko
0

#92 så inte Nollåttorna tar över hela stället!

Keno
0

jag är sugen på nått och lite småhungrig men jag vetifan vad. :/ va tusan ska jag äta!!

UpptagetNamn
0

Orkar inte läsa allt :0 MEN VAD ÄR BIMS HEMLIGHET? :D

Bim
0

Att jag är varulv! Men nu är NIFFEN det också! :D Bet henne via sms..

[Castaway]
0

ÄT GODIS! :D

Bim
0

ätgodisva? ;)

RatLover
0

93# nållRåttorna :D

RatLover
0

Tjoooooho, 100 inlägg i den kära varulvstråden!

RatLover
0

Hehe, jag och Moa har lekt lebbar på blip xD:D Skit skojj ;P..

Bim
0

hahahha:') jap det var kul!

RatLover
0

yes ;D

niffen
0

Bajs

RatLover
0

Ville du också vara med? ;o

niffen
0

Nej   x)

RatLover
0

:O VAA!?

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.