Latjo Lajban!
HAha var det bara jag som såg det imorse? :D
Dom hade med om GP råttan :D Haha fett sött!
(dumt att så många barn kommer tjata till sig såna eller liknande nu bara… Dagens föräldrar alltså :()
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Usch, det programmet suger ju! Men jag får titta på tv4:s hemsida idag.. Jag vill se råttan! :D
Sedan går det för sent för att jag ska hinna se det :P
Haha råttan va jättefin!
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Waah :O Och jag som inte kan se på tv4s hemsida… Nån som kan rippa och slänga upp på youtube?
Vad var det för GP btw? Vem var där med den? Nåt namn på den? 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

för två år sen var jag med på lattjolajban och visade upp mina råttor och berättade om sköttsel, de va kul. och jag hoppas att de var lärorikt för både föräldrar och barn.
Lite googling visade att det var Anders GP-råttan heter… SNÄLLA SÖTA RARA, säg att det blir repris! Anders är ju min gamla pälsk, om det inte finns flera Andersar men det tvivlar jag på. ANDERS FTW! <3
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Jag såg också det inslaget! :D
Som jag fattat det blir det repris kl 6-9 i helgen, antingen lördag eller söndag.
Har fixat så mamma spelar in på vhs åt mig :D <3
Gul_zebra, fan va kul!!! 
#8: Som fan! 

vill se vill se :) kan man se avsnittet på tv4 hemsida?
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
#10: Nope, det är inte upplagt. De verkar inte lägga upp Lttjo lajban öht, bara en massa andra barnprogram
Om nu inte Lattjo hela veckan är samma sak då men iaf… Inte upplagt än hur som helst…
BLÄ, ingen repris idag… Jag vill se Anders ju 
Tur det, jag hade helt glömt bort det. :P
Nä, otur… Jag skulle ju filma tvn och lägga ut på Youtube om det blev repris :P

Kommer det imorrn tror ni? :) i repris?
någon som vet säkert? tid isåfall?
#15: Tvivlar på det… Står inget om Lattjo Lajban på tv4s tablå iaf, bara tecknade program…
Har mailat både tv4 och Lattjo Lajban iaf men utan svar. Har mailar Tittarombudsmannen idag, får se om man kan få nån hjälp därifrån. Blir det ingen repris eller utläggning på nätet så vete fan… Kanske man kan köpa det? Nån som vet om tv4 brukar sälja typ kopior av programmen?