Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 1965 ggr
Bullerbytjejen
0

Äntligen har jag mina dreads :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu e vi klara efter två dagars slit och tandagnisslande. Så här blev resultaten, fick inte lösslingor till alla mina men det blev bra ändå, blev runt..va sa vi 70 dreads? Eller jag minns inte hihi..

Bullerbytjejen
0

en bild framifrån, jag ser totally mad ut, men men xD

KickanW
0

Åh! Äntligen! Gud vad bra det blev! Jennys verk? På lördag får man se dem IRL :)

Bullerbytjejen
0

Japp Superduktig va hon, jag e supernöjd, skarvarna syns verkligen inte och det smälter verkligen ihop med mitt, precis rätt tjocklek på dom å allt :D

Bullerbytjejen
0

men ser typ tre fyra stycken där på bakifrånbildet att dom inte e förlängda, det blänker lixom, men jag ska köpa mer löshår sen som vi ska trassla in åxå, men jag ska vila skalpen lite hehe..

Bullerbytjejen
0

en till bild..

LomerielAurora
0

Woho! Fan vilken snygging och jävlar vilka snygga dreads, måste vara en riktigt fingerflink människa.. HAHA. ;)

LomerielAurora
0

Som har gjort dom alltså. Fingerflink människa som GJORT DREADSEN.
Var har jag gjort av min språkliga korrekthet? Haha!

Bullerbytjejen
0

Ja vem bryr sig om språklig korrekthet..huvudsaken…var att fingerfärdigheten var korrekt :D

Mischa
0

Du passar i dreads :)

≧◔◡◔≦

Bullerbytjejen
0

wee danke :D

niffen
0

Jävlar va snyggt, bakifrån tänkte jag att det skulle se konstigt ut, men ikke. Fan så snyggt alltså! Du passar verkligen i det också!!!   :D

Moderkaka
0

Åh de blev verkligen skit snyggt! =)

Kristall
0

Snyggt, du passar i dreads :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Ninja
0

wiii vad fint! :D

Pandae
0

åh va snyggt^^!

Terato
0

Det blev superbra!

Hur går det att färga håret när man har dreads, förresten? tänkte på att det kommer ju att bli utväxt! :P

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

LomerielAurora
0

# 16 det går alldeles utmärkt att färga dreads, man får bara vara lite extra noga med att kleta in i dreadden och skölja jättenoga. (jag hennar ju mitt, men det visste du väl? :P )

Bullerbytjejen
0

Jo jag hade bara tänkt typ färga utväxten å hoppas på att färgen håller sig i det som redan är färgat, jag hatar att färga håret haha så jag hoppas på att jag klarar med att bara färga utväxten xD

Yaeko
0

Åh, snyggt :D

TienMu
0

ser bra gjorda ut…..naturliga…som om du faktiskt har så på riktigt…..

Terato
0

Haha, tänk om man hade dreads naturligt! Föddes med det, liksom! :P

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

LeTigre
0

Åh  vad snyggt! Jag måste se till att få mina syntdreads inflätade i höst sen, nu under sommaren tror jag att jag skippar det. Har ju precis klippt kort på ena sidan. Så himla snyggt i allafall!

Här är en ful och dåligt photoshoppad bild jag klippte ihop för att se om jag skulle passa i mina dreads som är nästan precis som de på bilden. Räcka ut tungan(och som jag nu haft liggande i en låda i snart ett år)

Bim
0

Gus vad fint det blev! Löördaaaag!

niffen
0

Terato, har man bara dreads på huvet eller har man i armhålorna och "där nere" också  :P

Emmell
0

Verkligen snyggt! :D

Och fiiin bild, LeTigre ;)

LeTigre
0

#24 vad menar du, har inte alla dreads i armhålorna och därnere? *förvirrad*

;)

niffen
0

#26 Jag borstar ju mitt armhålehår, därnerehår och benhår nooooga varje dag    Oskyldig

bobbs
0

#0 Dreads är najs! Har man väl skaffat det så skulle man aldrig vilja byta bort dem. Sen så väger ju smärtan in när man gör dem, så jag skulle aldrig ta bort mina inte efter de 13 smärtsamma timmarna!

Dina blev asnajs, har du naturligt svart hår? :P

Bullerbytjejen
0

#28: ne det e brunt egentligen, har färgat det svart :)

Frankbot
0

vad bra det blidde :D