Förbannade jävla insider!
Satt å kollade på det med pojken.. Nästa vecka skulle d handla om hästlurendrejeri och eftersom ja alltid haft häst tyckte jag d verkade intressant.. Då, utan att ens varna VISAR dem när de skjuter en häst med bultpistol i pannan.. Men när det är slagsmål mellan två människor varnar de känsliga tittare först men djur som slåss medvetslösa är tydligen inte lika upprörande..FY FAN säger ja bara!
Håller med… bröt ihop…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jag är inte känslig men efter att själv ha avlivat hästar kändes d förjävligt att se det där.. Sedan förstår jag inte hur man kan ställa upp att låta tv vara med när de avlivar din familjemedlem men d é en annan sak.. Mår verkligen dåligt av att ha sett det 
..vi får vara glada att bultpistol är ett RIKTIGT BRA verktyg iaf! :/
/Karoline.

#3 Ja men det innebär inte att jag vill se det :(
Nä.. men tänk positivt :oo eller nåt…
/Karoline.

#5 Ja vägrar.. Jag är arg!
Ring till TV4 och begär skadestånd för shiten och få pengar? :O
/Karoline.

Njaaa… Isåfall skulle ja nog skänka pengarna te djurförening.. Stackars hesten :(
#7: Insider visas på tv3 ;P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#9: Hah oj jaha.. XD men hon kan ju testa med TV4 ändå ;D
/Karoline.
Hehe mjo, lär ju inte bli mer än ett nej och lite asgarv möjligtvis… x'D
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Håller med om att det var fel. Måste ha varit en miss för dom brukar alltid varna annars. Tyckte också det var obehagligt med hästen. Däremot var det för mej värre med misshandeln man fick se. Jag brukar inte vara känslig men det rann tårar. Så sjuka människor det finns..

Jag kan ju bara hålla med. Fick en ordentlig chock och ont i magen av det där! Det kom utan att förvarna.. Usch! Försökte tänka positivt att det var för hästens bästa men det funka tyvärr inte, brast ut i gråt.. Det värsta var ju att jag kollade inte direkt på Insider utan satt vid datorn men när jag hörde att det skulle handla om hästar nästa vecka så lutade jag mig över för att se och så kom det där som ett slag i ansiktet!
// Nathalie

Tur att jag inte såg de.. skulle stå ocg skrika på tvn då.. och inte kunna somna på typ 1000000 dar….
fy fan va hemskt.. borde anmälas :S

#13 Samma sak här.. Jag hörde det var om hästar och kollade intensivt också gör dem så..
jag såg det åxå men hade inget ljud på jag anade när jag såg det å hon va ledsen så jag tittade bort, men jag va lika jävla arg ändå.
sen blev jag lite irriterad över hela programmet också som dom gick på den där politikern, redigt vinklat, asså TÄNK om det e så att han e en av dom få som kanske gör rätt å dom andra som dom skackade om fifflar, jag menar även om han kanske inte kunde göra just den där resan för han var förkyld så kan han ju faktiskt ha gjort annan nytta lixom, så han kanske var ärligt upprörd å försökte få dom att fatta, Insider e lika envisa också å dom kanske hade fel? dom hade ju fått information av gubben som dom inte använt i reportaget :S kanske för att dom itne skulle kunna knipa åt just honom typ. jag e faktiskt osäker på hur vida dom hade rätt där faktiskt..insider asså, sen va det nå mer åxå ja den där tanta som kunde tala me döda å att alla sånna lurar folk på pengar å vet om att det inte funkar, det är ju inte alls sant, finns såklart massa som gör det för vinnings skull, men om mediet tror på skiten och dom som går kurserna tror på sktien så varför ska annat folk lägga sig i då?? ne jag tycker Insider igår va rakt av urdåligt..
Ja just ja, det glömde jag, kanske för att det va ett ordentligt inslag.

Det där med nummerupplysningarna kändes lite väl mycket som utfyllnad x)
Men det var ju för att Fidaie eller hur hon nu stavar sitt namn åkt in i arresten…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor