Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 325 ggr
wintermynta
0

Dubbelrexar söker nytt permanent hem.(omplacering)

Idag ringde reportern som gjorde ett repotage om mig. Han hade blivit kontaktad av en tjej som inte kunde ha kvar sina råttor pga tidsbrist. Jag har erbjudit mig att hjälpa henne att hittta ett nytt permanent hem åt killarna. Kan själv inte ta emot dom då jag ska ha bebisar vilken dag som helst nu. Tyvärr vet hon inte så mycket om dom.
Det jag/hon vet är:

Det är två st hanar. Den ena är helt naken och den andra har lite päls.
Födda: Våren 2007 och dom kommer från en ormatsuppf i Gävle.
Föräldrar: okända och dom är inte reggade
Vikt: Glömde jag att fråga, kan skriva det sen.
Övrigt: Vet inte vilken kondition råttor är i men dom får allsidig kost. Deras bur medföljer råttorna och hon vill inte ha nå pengar. Det viktigaste var ett bra hem. Råttorna finns i Gävle och jag kan hjälpa till att transportera dom till Uppsala , Stockholm (mot en symbolisk summa). Kommer lägga ut bilder på killarna så fort jag fått foton av henne. Det viktigaste är ett permanent hem och gärna att man har erfarenhet hur man bäst tar hand om dubbel/naken råttor. Vid intresse kan ni pm mig här eller skicka ett mail till: winterr8tta@hotmail.com

dorkey
0

Hmm.. Det finns ingen möjlighet att hon kan ta med sig dem till träffen hos bullerbytjejen den 19?

niffen
0

Förmodligen kan hon det eftersom wintermynta ska dit själv  :P

dorkey
0

För om jag får träffa dem ska jag överväga saken ;P

Ninja
0

Kontakta wintermynta privat för mer info.

wintermynta: kontakta mig eller Grodan när du vill lägga till något i tråden, jag låser den nu som alla andra annonser.

Grodan
0

upplåst nu (igen!!!) så wintermynta kan lägga till lite info…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

wintermynta
0

Tack Grodan.
Har nu varit och kollat på pojkarna och dom är välskötta med en vikt på 550 - 600g. Dubbel rexen heter Boris och är en hd kille. Nakenåttan heter Naken JanneSkrattande. Dom är hanterbara, kontaktsökande och trevliga. Lite blyga dock då dom inte är så mycket hanterade men med lite tid så kan dom bli riktiga gos råttor. Det enda hon vill ha betalt för är deras bur, pris 400kr.
Grabbarna kan transporteras till Stockholm nu på lördag den 19 april. Sätter in en bild på go skitarna.

http://i110.photobucket.com/albums/n118/wintermynta/NakenJanneoBoris.jpg