Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 312 ggr
empan-hampus
0

OT Någon annan som e hemma?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är hemma idag.. någon annan som är? Vad ska ni göra idag? Jag ska bara gosa med råttisarna =)

niffen
0

Inte hemma men i skolan! Jag ska försöka klara de två sista dagarna, idag och imorgon, sen är det råtträff!!   :D
Men när jag kommer hem ska jag städa burar och gosa extra mycket med Idefix och Lurefix, de kommer vara ensamna hela helgen, pappa vill ju inte direkt gosa med dem…

empan-hampus
0

Haha okej =D Vad roligt med råtträff! Jag har ingen att ha råtträff med längre, men jag tänkte kanske ha rått/kanin träff snart ;)

Tramsa
0

Jag är inte hemma fast jag borde.. Har så ont i halsenLedsen

empan-hampus
0

#3 Jaha.. mm det är jobbigt att ha ont i halsen :/ Krya på dig =)

Ninja
0

Jag är hemma.. gosa med råttor, tvätta, städa, glo på tv…

empan-hampus
0

#5 Haha :P okej.. det brukar bli långtråkigt att sitta hemma efter ett tag..

Ninja
0

Japp, men ganska skönt att passa på och göra saker medans man är ensam, annars går det inte. :P

empan-hampus
0

#7 Haha, okej =)

ladysurprise
0

jag är hemma.. Ska snart till killen o fiksa ett par saker.. och så hem sen igen.. skola i morgon i gen ju

Kristall
0

Jag är hemma.. ska städa ena kaninens bur, ut o cykla med hunden (elr bara träna agility) som behöver motion och sen ut med grönsaker, vatten o pellets till utekaninerna. Som vanligt då alltså..
Vill också ha råttor att gosa med.. :(

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

empan-hampus
0

#10 Vad har du för hund?? =D Alltså vilken ras =)

ladysurprise
0

Ska ut med hundrana nu ^^

empan-hampus
0

Jag vill att det ska bli varmare!! Skrikandes Då kan jag ta ut alla råttorna på promenad SkrattandeSkrattande

Ninja
0

#13 Det blir nog varmt idag, kl 10 var det 17 grader här. :P Fast om det blir tillräckligt varmt  vet jag inte.

Lottar8
0

Ledig från Lidl idag=GÖTT! Ska städa marsvinsburen o råttburen.  Tycker faktiskt det är rätt kul att fixa i burarna. De är ju så glada när de får nytt, ändrat o fint. th_blissysmile

empan-hampus
0

#15 Ja det är roligt när råttorna blir glada, mina blir väldigt tacksamma när jag städar burarna =)

empan-hampus
0

Någon som vet hur varmt det måste vara för att kunna ta ut råttorna?? Glad