Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 963 ggr
garmonbozia
0

Lat råtta :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min ena råtta Blixa har varit så lat slö och gosig hela dagen idag. Hon har i princip bara legat på min mage under tröjan och "spunnit" i flera timmar och sovit och låtit sig bli klappad. Här är en bild på när hon låg på mitt ben och slöade när jag satt vid datorn innan.

:)

DoD
0

nej vilken goo, hon värkar vara som min tanya va… skit söt va hon :)

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

Daydreams
0

hon har väl ingen energi stackaren eftersom hon inte får ngt animaliskt protein:(

garmonbozia
0

Tråkigt Daydreams att jag ska behöva lära dig två såpass grundläggande saker om råttor men:

1: Råttor som inte trivs "spinner" inte

2: Råttor är som mest aktiva på natten, och sover gärna på dagarna. 

Jag har redan förklarat, sakligt och seriöst, att mina råttor får i sig allt de behöver och lite till. Men jag möttes av kommentarer som dina, som implicit menar att jag är nån slags djurplågare.

Tråkigt också att du sänker ribban här med en sån arrogant och respektlös kommentar.

Den här tråden handlar om min lata råtta. Inget annat. Jag är fullständigt övertygad om att även dina råttor latar sig ibland. Punkt.

Nicciz
0

Söt tjej Glad men måste fråga vad du menar med spinner, för friska råttor spinner inte

Kristall
0

Naw, vad gulligt :) Mina råttor var det spring i hela tiden minsann… kunde inte sitta stilla i famnen utan klättrade på en i full fart istället :P

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

garmonbozia
0

"Spinner" är mitt bästa ord :) Men vad jag menar är när de "knastrar" med tänderna, välmåendeljudet du vet. Eller? Någon fattar väl vad jag menar tror jag. :)

Här är trådar som tar upp samma "gnissel":

http://rattor.ifokus.se/Default.aspx?ThreadId=5f3962df-b574-491f-b752-bd37e45cd7cd

http://rattor.ifokus.se/Default.aspx?ThreadId=f883edb7-8cc9-4dbe-bae3-47aa45597f44

Så visst gör friska råttor så!

eamus
0

vilken söt :)

Nicciz
0

Aha men då så.. hiihii dem knastrar.. ibland tycker jag nämligen att rosselråttor låter som dem spinner därför jag dubbelkollade Flört

Friska råttor knastrar absolut :)

garmonbozia
0

Hehe ok jamen det är knastret jag menar såklart. Kanske ska byta ut "spinner" mot "knastrar" då. :)

hus-musen
0

vilekn sötis=)

Qui dormit, non peccat