hanråtta med personlighet
Hej jag heter Kommisarien Winter. Min nuvarande matte hittade mig den 31/1 - 07 i en snödriva. Jag är en stor hanråtta med mycke personlighet.
Jag älskar att leka med mina leksaker i min stora bur (60*60*160) och reta hundarnaXD men även att springa runt i rummet och vem vet matte kanske har gömt godis den här gången. Men ibland är hon dum och inte gjort de. Då brukar jag ibland naffsa henne i stortån och sen springa och gömma migXD super kul:)
Men min matte har ett lite problem. Hon kanske ska flytta till Irland nästa år under ett år och hon vet inte riktigt va hon ska göra av mig. Troligen blir det hos hennes föräldrar men om hon hittar en trevlig person som har tid och plats för mig så kan hon tänka sälja mig. Men hon vill att det ska vara nära så hon kan hällsa på mig och även ha mail kontakt så hon får höra hur jag har de:)
Men om ni har plats för en hanråtta med stor personlighet och min fina bur så får ni gärna höra av er till min matte.
Ha de bra alla underbara råttmänniskor
mer bilder kan mailas
Varför sitter han ensam? Går han inte ihop med andra hanar eller har du alltid haft honom ensam?
om han hittades i en snödriva så får vi hoppas att det bara var han:s
Min blogg: SweGizmo.se
Jag är dum ibland ^^

Han sitter ensam då jag hittade honom ensam. Men vist han skulle säkert funka ihop med andra hanråtter men just nu har jag kännt att det har vart fullt upp för mig. så det har räkt med en råtta. Så jag tror inte det skulle bli några problem att släppa ihop honom med en ung råtta. Han skulle säkert uppskatta att få en lek-kompis.
Åh stackars lilla killen. Tur att du hittade honom!
Eftersom han är en hitteråtta så vet du väl antagligen inte något om hans bakgrund, så du kan ju inte lämna fler uppgifter om honom. Däremot du får gärna skriva vart han finns just nu, samt ett alternativt kontaktsätt (inte bara här på iFokus, utan mailadress, ev. telefonnr)
Alla annonser där råttor annonseras ut låser vi också (när alla uppgifter inkommit), för att det inte ska bli någon diskussion av tråden. Därför kan det vara bra med alternativa kontaktsätt så att någon intresserad kan kontakta dig.
Mvh Ninja, Medarbetare på Råttor iFokus

Råttan finns i nyköping och det går att maila mig på Laserknas_elin@hotmail.com om ni är intresserad