-ny Vilka har kull nu? tråd-
Jag skulle må bra av att få veta det *s* så jag undrar vilka som har kull nu eller snart ska ha kull.
Ingen aning om vilken kategori som e mest lämpligast..

Ska jag behöva fylla i den själv… *s*
Ok, jag börjar med en Rackarns
min gudrun kommer väl få bebisar snart, men det vet jag inte om någon är intresserad av.. får se om det blir något först :)
// Vanessa

#2 Men det var väl mer än 3 veckor sedan hon blev parad nu?

Jag har en kull nu och tre andra kullar planerade som är på gång!
Så i det TacoBelliska hemmet blir 200r8 en riktigt bääbiboom! (förhoppningsvis) 
som sagt så vet jag inte.. tjuvparning innan jag fick henne..
// Vanessa
tacobelle läs din inkorg :)
// Vanessa
Åh bebisar TacoBelle? Grattis!

jag har 11 små bebbar :)
Jag har en hona som är stor som en boll =) har gått upp 200gram hihihihi. Jag e såååå lycklig =) Så här blir det bäsar när som helst. wiiieeeeeee!
#9 Vaad kuul 

Jag har 12 supergoa ungar med bus i blicken, de blir 5 veckor imorn :)
Finns några hanar kvar… 
åh, bebisar 0.0 är så sugen.. men jag får inte skaffa en till för min kille-_-'
Min blogg: SweGizmo.se
jag e med gryyymt bebissugen fast jag har två här som jag har fullt upp med xP Ska inte ha fler nu hehe..Jag lovade sambon att det bara skulle bli baroon (då han då var ensamråtta och inte kunde gå med andra hanar :S vilket han klarar galant bättre än många andra) men nu sitter jag här med 12 stycken. 4 e jourråttor och ska hitta nya hem visseligen men ändå e dom 12 just nu, hihihi..
det är en massa pladder som oftast gör trådarna väldigt långa och jobbiga att läsa, så kan det här inte få vara bara en "jag har kull nu"-tråd så den blir mycket mer lättläst? Den förra blev väldigt bortpladdrad den med och svår att sammanfatta vilka det var som hade kull.. :)
Jag har 13 små bebisar här hemma, 1 dag gamla. Dock efter en tjuvparning :(

håller me ninja…Kull eller inte kull ? det är frågan

Har en kull nu med sex st champagnebebisar som föddes igår. Troligtvis är alla tingade.

Har oxå kull hemma blir 5 veckor på tisdag! Minstingen väger 90 g idag!
Mia//
Hmm, nu såg jag vilken gammal tråd det här var, så jag vet inte riktigt vilka som är aktuella just nu.. men jag tro TacoBelle har en kull nu, korvkullen? Rackarns vet jag inte, Daisymink vet jag inte.. men annars ser det väl ut såhär
- TacoBelle
- eamus
- lollo_70
- TienMu
- gickan_87
- wintermynta
- sockerrattan
uppdatera gärna allt eftersom! :)

Har en kull med 14 små bebbs. coffee, champagne förhoppningsvis:) Alla är nog tingade.
- TacoBelle
- eamus
- lollo_70
- TienMu
- gickan_87
- wintermynta
- sockerrattan
- zrcoowl
Det piper i bebisburen!!!
- TacoBelle
- eamus
- lollo_70
- TienMu
- gickan_87
- wintermynta
- sockerrattan
- zrcoowl
- Allamej
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#22: Åh! Information i ny tråd tack! :)