Bita fötter?? xD
Jag har en som nafsar i tårna lite då och då.. suicidal råtta? :P

Har haft en råtta som alltid bet mig i tåtna när man gick förbi henne. Inget elakt ment, men rejält! Föstod aldrig varför, det verkade som om hon gillade fötter bara :).
Idefix är fot-lover. Han är galen i mina fötter.. Han ska bita i hälen, typ inte hårt, men ändå… Gaaaaleeen…..
Hahahaa xD ja det är precis så det e här =) xD
Min Katla tyckte jätte mycket om att bita mig i fötterna.. men jag började säga nej lite strängt när hon gjorde det så nu har hon slutat:P
nej inte tårna men mina ska alltid gnaga på mina naglar.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
min ena tjej bits ofta i mina tår, när jag har strumpor på mig haha

Haha! Jag känner igen det. Adidas, min förra råtta älskade/hatade fötter. Hon verkligen högg mot tårna, men bara om man var barfota. När man sedan försökte ta bort foten följde hon efter :P

Min gamling (gick bort 8mars) hon såg väldigt illa och verkade tro att tår var godis, hälsenan tog hon oxå om hon fick chansen :')
varför måste alla göra en sån jävla XD hela tiden….?
eller en sån :) eller en sån :-P 
Haha, dom här xD är söta x) hehe ;)
Min råtta Katten biter mig i tårna. Elwiss har tagit efter bettendet. eller så har jag riktigt goda tår.. 
Men Katten (råttan) är roligast, om man tittar på henne när hon smyger sig fram emot tån så går hon bara förbi (hon tittar på mina ögon helatiden) men ser jag henne inte får jag mig ett kraftigt bett. Helt otroligt att hon lever egentligen, mer än en gång jag har sparkat till henne i ren reflex.
Man tex sitter i soffan med råttorna och så biter någon i tån.. och det är inget naffs direkt utan närmare ett hugg =S