Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 566 ggr
sussa08
0

OT inte för att dömma ut folk...

Men jag har svårt att gå ihop med idrottslärare XD

*förlåt jag har tråkigt i skolan*

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Tramsa
0

Jag tyckte inte om mina idrottslärare heller.

sussa08
0

Jag har tyckt om en av mina :D Han stötta mig som fan i högstadiet! Har fortfarande kontakt med han ^^ Bra som fan, bryr sig om att man mår bra o så ;P Inte bara att man ska ta i som fan på idrotten ;P

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Bullerbytjejen
0

ååh, jag hade svårt att få ihop det me mina idrottslärare :-P

sussa08
0

Haha ja man har ju inte stor chans på en 29årig hunk när man själv är 16 ^^ (pratar om han snälla nu) ;)

gulzebra
0

Har svårt för idrottslärare jag med :P Man blir idrottsskadad helt enkelt, de flesta verkar ju helt körda xD Har haft en enda vettig under alla år med idrott… x)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Ninja
0

Jag har bara haft toppenroliga idrottslärare.. visserligen var en inte så omtyckt bland en del elever men jag kom bra överens med honom. 
Jag har gillat alla mina lärare, utom en på högstadiet som var lite creepy.. men snäll ändå. Jag saknar faktiskt skolan mycket pga att jag inte träffar lärarna mer!

gulzebra
0

#6: Wtf :O Det är nästan så det är lite häftigt att ha haft en massa bra idrottslärare, de verkar så ovanliga O.o

Själv har jag nästan bara haft en massa kassa. En som var helt fixerad vid fotboll och sånt, bollrädsla hjälpte inte för att slippa utan man var tvungen att vara med. Flera andra som även de var fixerade vid fotboll men för de fick man iaf promenera… Då skulle man förstås även gå till nån håltagningsgrej, hittade man inte fick man snällt leta. "Sängvaruhuset" sa de, vi var en hög som aldrig ens hört talas om stället innan O.o

En annan satt ogiltig frånvaro trots att man gått till lektionen. Själv hade jag läkarintyg på att jag inte skulle vara med på gympan efter en operation så jag gick till lektionen ändå och tog en promenad men icke, ogiltig frånvaro ändå… Snackade med honom sen om att jag inte klarade av att vara med på gympan bland folk iom en del psykiska problem så jag fick gymma i skolans gym istället men fortfarande ogiltig frånvaro. Fick reda på frånvaron först efter en termin när vi var flera som fick IG-varningar iom frånvaron. Kanske inte behöver nämnas att vi helt enkelt sket i att gå dit sen, tjänade ingenting till när han bara satt frånvaro ändå… Och han var ändå en sån som förespråkade att man skulle få välja motionsform själv O.o

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

niffen
0

Hörrni.. Idrottslärarna hade kunnat vara vilken bästaste som helst, idrott är fortfarande inte kul. Nu har jag "precis" bytt skola, och han där är ganska bra. Han är rolig och shysst och om det är något man inte gillar/orkar så får man sitta på bänken bara man testat en gång. Skönt att vi bara har jumpa en gång i veckan….

Ninja
0

#7 Haha ja, det är många som gnäller på sina idrottslärare så jag har väl haft tur :O fast det är klart att någon i klassen har gnällt med, men så är det ju alltid, oavsett vad det gäller. :P

#8 Joo idrott är visst kul, vad är det med folk :P jag älskar att röra på mig, men det blir tyvärr inte mycket sånt nu när jag inte går i skolan mer.

sussa08
0

Jag älskar idrott! Men jag har pajat mina knän osv så kan inte röra mig så bra… inte springa o knappt gå… mest därför jag inte går ihop med min lärare just nu…

Hon förstår inte att jag har ont, trots intyg från läkare att jag snart ska opereras :(

zickan
0

min idrotts lärare var även våran klassförstånadre..

#10 lite illa att de inte lyssnar på läkaren. När vi gick i plugget och dök utan att byta om eller var små förkylda så fick vi oftast gå runt halva ringmuren på gotland. eller gå till en gammal byggnad för att se vad som stod på och raportera till läraren.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.