Borlänge - Gävle (eller norrut)
Någon som skulle kunna hjälpa mig att transportera en bebis från Borlänge? Jag kan ta mig längst till Gävle så dit måste jag ha hjälp men om du/ni åker längre norrut (Söderhamn, Hudiksvall eller liknande).
MVH Kickan
Jag kanske ska till Gävle om lite drygt en månad om det är till nån hjälp :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Det är nog för sent tyvärr, men vi får se då. Tack!
Okidok ^^ Hojta till bara om det inte redan löst sig men fortfarande är aktuellt :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Jag kan ta med råttan från Västerås till Gävle på lördag 19/4 om det kan hjälpa lite. Men då måste den hit till Västerås först…
Jag ska se om transport går att ordna den sträckan först… Tack!
Jag finns i Gävle som mellanlandning om det skulle behövas, jag bor ruskigt nära tågstationen med.
Tack Lollo! Det handlar om lilla bebisen från utställningen, som du kanske förstått?
Naaaw, den lilla ledbrutna. Hur är det med den? Jag ställer upp som tillfälligt hem eller annat… om det behövs.
Är det ingen som ska igenom borlänge till bullerbys träff i gävle nästa helg då?? (:
#8: Ja precis. Han springer som vanligt på benet nu, så jag ska prova att ta hand om honom. Jättesnällt att du ställer upp, det kanske behövs.
#9: Nej, tyvärr inte :/

#10 Vad kul att det nog funkar med lill.. vad ska han heta.? :P
Det är ordnat nu.. han kommer till mig en sväng innan vi åker vidare till träffen i Gävle. :)
Japp, jätteskönt att det ordnat sig. Ulexit heter han men jag kommer nog kalla honom Exit :)

Vilekt sött namn.. jag tror att jag drömde nåt om dej och din nya råtta och att han skulle heta gullgris eller ullgris eller nåt med gris iaf.. x) Jättekonstig dröm!

Ullgris! Haha!
Älskar mina stora små vänner..
Bra att det ordnar sig