Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 542 ggr
[countess]
0

råttan som fick 2 ungar

vill bara berätta att mamman till ungarna mår bra och hon hade inga ungar i magen så det vart bara 2 ungarna är krya och pigga sprattlar och far och vad jag kan se nu är det två honor så dom får stanna här om det är honor men jag har jätte svårt att se det nu, dom föddes ju i måndags så dom är ju bara 4 dar än  plus att jag har fixat nya hem till syrrans styvdotters råttor så nu har dom ett riktigt rått liv , allt verkar ordna sig till slut iaf .

sen att kulla det ville jag inte utan dom får en chans sen får vi se vad som händer

niffen
0

Tur i oturen att det blev två. Lycka till iaf! :)
Gärna bilder sen om du har/känner nån som har kamera!

[countess]
0

jo jag ska massa kort =)

[countess]
0

*putt*

Daydreams
0

Vad är det du vill ha svar på eftersom du puttar?

Bullerbytjejen
0

kanske bara ville putta upp den så folk som läst om de två ser att det gick bra med mamman osv :)

[countess]
0

#4 för att många va med och skrev och nu berättade jag hur det gick! har du nå problem med det eller?

#5 tack=)

Bullerbytjejen
0

hur gammal vad honan förrästen hittar inte det första inlägget (en kompis som undrar som åxå fått en liten kull)

[countess]
0

hon är ca 1o-11 månader nu och det är hennes första kull sök på ARG där är första tråden =)

Ninja
0

Ju äldre en råtta är desto vanligare är det att kullarna blir små. Men jag tycker fortfarande att det låter ävldigt lite med två ungar. :P

Men skönt att det går bra iaf!

[countess]
0

#9 jo det tyckte jag också :S