Gallerburar säljes
Priser?

Mvh Stephanie 

Såg inte jag precis den här annonsen på blocket med? :P

Har inte lagt upp den på blocket.
Jenny-buren 600kr
De två med grå botten 600kr
Den större med blå botten 700kr

Jenny buren, gäller det bara buren(utan rör och så)

jag är intresserad av jenny buren

I Jenny-buren följer det med hyllorna, stegen och rören. Det som inte följer med är vattenflaskan och matskålarna.
Vart såg jag dina burar då? Zoonen? (de e igentligen inte ett dugg visentligt, men jag kommer att grubbla på de resten av dan annars)

åh! toppen! I want it! jag bor ju i göteborg så det är inga problem att hämta den.. fast denna veckan jobbar jag idag och imorgon.. plus dugga på måndag, så fullt upp i helgen. Så nästa vecka kanske? eller när det passar:)
#7 du såg inte dom inne på iller.ifokus ? :P
Dom ligger på zoonen också :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Haha, jag såg dom precis på zoonen nu igen, så nu e min dag räddad. XD

annelie.h: Om du säkert vill ha den så får du säga till. Jag har fler som är intresserade men du bor närmast. Verkar lättast.

har PMat dig:)

Du har inte lust att lägga undan den sista buren i nån månad så jag kan köpa den? haha….jag är så pank just nu :(

Jenny-buren är nu såld till annelie_h
#15 Tyvärr, är också pank, därför jag säljer dem.
Men hör av dig när du har pengar, den kanske inte har blivit såld.

Vad kostade den sista buren i nypris?
Har en likadan, men kommer ej ihåg..

yay! ibland har man bra tur och snubblar över perfekta grejer..

Har sett den för olika pris, men den billigaste jag har hittat var 2000 på nåt postorderställe.

Jag kanske är intresserad av den sista buren…..
en sån jennybur har jag, tycker den är helt ok :) inge hyllor å så i dock, som hört till asså. jag fick min gratis dessutom tihii
#21 likadana hyllor till jenny buren går att köpa dock kostar dom 169 kr styck har köpt två till min bur
ååh :O var köper man dom då? jag har tänkt fråga länge, men har inte kommit mig för..jag vill ha sånna, verkar smidigare än som jag har det nu.

#23 Be djuraffären beställa hem.. Vet att arken tar hem åt man.. Lr köper man dem på nätet..

Finns fortfarande burar kvar.

vad förnå burar finns kvar?
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta

Hade de funnits närmare stockholm hade jag tagit den grå direkt..behöver en extrabur.. :/

#23 Bullerby, jag har sett såna på Brynäs zoo. På fler ställen med, så det finns hemma i djuraffärerna i Gävle!
Älskar mina stora små vänner..

Även Jenny-buren är till salu igen.

Jenny-buren är nu såld.
Buren med blå botten är såld.
2 burar med grå botten finns kvar.
jag vill ha en bur:/ jag har PMat dej och skickade hotmail för några dagar sen. är desperat… men mina små älsklingar här värkligen ingen bra bur och detta är det bästa erbjudandet jag sett sen flera veckor tillbaka.. VILL HA^^
hoppas jag får köpa den….
Min blogg: SweGizmo.se

Jag har svarat på ditt pm.

Alla burarna är nu sålda.