Råttnamn ^^
Vad är det finaste råttnamnet ni hört? *Älska råttnamn* :D
Hamilton (A)
Paris Hilton<3
Paris är ett fint namn och Hilton oxå men inte när dom sitter ihop xD Jag är inget Paris Hilton fan det är därför 
Zodiak!!!! För att det var namnet på min underbara siameskille, RIP.
Zodiak var nog det finast tycker jag x)

Tesla är bland det finaste namnet jag hört på råtta.
mm, det var också fint :)
#4 hehe XD mina råttor heter Paris Hilton nämligen och Harry Potter. om jag skaffar en till hane nån gång kommer den heta Mikael persbrandt<3<3

Lou tkr jag är snyggt! :D det är nog det finaste råttnamnet jag vet på en råtta! :D (Fast jag har inte träffat så många)
mm de är fint ^^ fasst jag har bara hört hundar som heter de men passar som råttnamn också :D
Stackars råttor som får namn efter kändisar! :'|
Min första råtta hette Chio och hon var verkligen en underbar tös! Ingen råtta jag har träffat hittills har varit som henne.. Därför tycker jag att Chio är ett av de finaste namnen jag har hört =)

Jag hade en råtta förut som hette pavaråtti :D han var lika rund som orginalet ;)

rund*

Pantalaimon(Pan) och Satou åf courz :D Sedan så gillar jag Rakel också och om jag skaffar en till kommer jag troligtvis kalla henne dt ^^

Jag gillar alla råttnamn jag använt, antagligen för att jag kopplar ihop en mysig råtta med namnet.
Så med andra ord: Molly, Polly, Bodil, Villemo, Presley, Dante, Elliott, Tristan, Kaspian, Rut, Juno.
Räkan<3<3

hihi, räkan var sött :D
Iska - eftersom det namnet bars av en mycket underbar hona…
Flingan, Filifjonkan, Lilla My och Spira ;) Men Kevin och Billy är fint också :)
PLATON! :O

Sambo

Ja tycker att Priest o Judas e väldit fina rått namn.
Antagligen mest för att mina killar heter de. :p
Mina heter Zingo, pepsi och Dexter… Dexter kallas dock för Dex då jag tycker det är kortare… och kanske snyggare? hehe.
Min blogg: SweGizmo.se
Jag tycker ju givetvis mina namn är fina; Luna, Tammi, Indy och snart en Emla! :)

Beata (bringer of joy) är det finaste råttnamnet jag vet. Och ja troligtvis för att min älsklingsråtta hette så.
det var därför jag döpte min rått pojk till det