Vild tamråtta ;o
Idag var jag ute och gick, och vet ni vad jag fick se!? Jepp, en vild tamråtta. Den sprang in i en soptunna, jag blev jättechockad! Det såg ut som en black hooded roan (är inte så bra på färger och teckningar och sånt) Dom färgerna och teckningarna finns väl inte i naturen?

Nope, det var en tamråtta du såg =) Ut å fånga!! ;D
Hihihi xD Men, vars kan en komma från x] Det är ju inte så många här som har rådisar (;

Antingen har den rymt eller så har nån tröttnat på den å släppt ut den..
Den har nog rymt eller blivit utkastad… Och då lär den dö ganska fort :/
Jag känner en person som hittade en tamråtta här i Sundsvall. Hon tog hem den och har den som husdjur nu :)
4# Jaså :D
Ja, jag har ju ingen bur och ingen mamma som vill ha råttor just nu >.< Stackars rådis :/

men om du lyckas fånga den så finns det garanterat någon som kan tänka seig ta hand om den =) Vart bor du?
Vidsel x] Långt ut i ödemarken :D
Hmm.. rätt svårt nu, det var ju några timmar sen jag såg den :/

men sätt ut nåt galler lr låda lr nåt med mat i och se om du lyckas fånga den.. Good luck!
HAHAHAHAAAAAA XD kan inte hålla mig, APRIL APRIL ERA DUMMA SILLAR, JAG KAN LURA ER VARS JAG VILL XD hihihihihii
Haha ^^ Jag åkte dit! Första personen som lyckats lura mig hittills idag :D
;D Jag har rätt dålig fantasi x]

Ååååååååååååååååååååh vad less jag blir!!! där får man för att man är godtrogen… :P Jag ska bli en sån som inte litar på nån… morr…
hahahaha xD tjii fick ni ;D är sjuk så jag har inte kunnat lura nån på skolan ;-)

ME!! JÄNNY!!! FY PÅ DÄJ!! jag åkte dit ja……………………………. FY!
HAHAHAHAHAAAA XD *visslar på sill och hit och dit ramsor*

hahahahahahahahhahahahaha