Dessa annonser :(
http://www.blocket.se/vi/15814213.htm?ca=11_s
"inte mindre än 20 kr"
:(
*förlåt men min dator klarar inte print screen*
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Usch, ja.. Texten också? Vem skriver något sånt? "Jag kan ingenting" typ? :S
Men hallå, hon vill ju faktsikt råttorna väl-_- det är ju därför hon vills sälja dem till någon som vet hur man gör. eller hur??
Min blogg: SweGizmo.se
Jo men till det priset :(
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
ja, det kanske var lite lite, en ormägare hade kanske nappat lite för lätt tyvärr. men det är bra att hon vill råttorna väl och säljer dem för att hon vill att dem ska få det bättre.
Min blogg: SweGizmo.se
hon kanske inte säljer dem så billigt om hon inte litar på att det är till ett bra ställe. hon verkar ju som sagt vilja dom väl.
jag tycker inte den annonsen var knasig alls. det verkar ju som att hon fått dessa råttor mer eller mindre ofrivilligt, och nu vill ge dem ett hem där kunskapen om att ge dem ett bra liv finns, då hon själv inte kan. det hade väl varit värre om hon behållt dem, trots bristen på kunskap?
Jag tyckte framförallt att hennes kompis gjorde fel som bara lämnade ifrån sig dem, hon kunde sålt dem. Jag tycker hela annonsen är knas, hur personen skriver. Man kan faktiskt visa lite intresse.

jag har ett sånnt gul- rött hus ^^