Stora vår; sovplats eller samåkning?
Jag vill anmäla några råttor till Stora Vår, men det är sånt krångel att ta sig dit med tågtider och liknande.. man måste ju komma i tid men bussar och tåg går så dumma tider. (eller så bor jag för långt bort)
Jag undrar om någon som bor lite närmare kanske ska dit och kan avvara en sovplats åt mig + en bur med några råttor, eller om någon från Gävlehållet ska åka bil så man kan samåka? Har inget körkort så jag kan hjälpa till med den biten, men bensinpengar kan vi ju dela på.
Försöker höra mig för i tid, sista anmälningsdag är första maj!
*putt*

var är stora vår?
Kallhäll folkets hus

oki, jo om det kniper får du gärna sova här men jag bor ju inte jättebra till egentligen, ligger ganska nära men man måste åka in till stockholm (25min) och sen ta pendeln snett tillbaka tror jag :/ Tar säkert en timme dit från mig
Tack för att du erbjuder plats iaf :) är jag utan sovplats måste jag åka tåg från Gävle till sthlm som går vid 6-tiden för att hinna i tid, problemet är att första bussen till Gävle inte är där förrän efter kl 7. Tveksamt att det ordnar sig med skjuts också.
Så nästan vad som helst som är närmare än där jag bor går alldeles utmärkt.. Jag bor i Hofors, nästan mitt mellan Gävle och Falun.

#4 *asg* det tar lika lång tid för mig till Kallhäll och jag bor i stockholm.. fast långt åt andra hållet
tyvärr är det redan uppbokat sovplatser hos mig. Men om ngn hoppar av säger jag till 

F´låt ja snor tråden Ninja men ja behöver me sovplats :P..
Men Ninja förresten.. Vi ska inte försöka hitta billigt vandrarhem och boka tillsammans.. Då kanske d blir billigare å man slipper irra runt i Stockholm själv :P
Hittar inget vandrarhem som tillåter djur i närheten tyvärr.. bara sånt som låg dåligt till, ute i skogen eller på landet typ. www.svif.se

Billigt hotell då?
Annars kanske nån frivillig vill ha råttorna övernattande medan ni bor på vandrarhem? ;) Har haft lite den tanken själv, ifall det blir till att ställa ut sen - bor också med sjukt dåliga tågtider, det är inte ens möjligt att vara framme i tid om man inte åker dagen innan. Hittade ett vandrarhem med djurtillåtelse men där går det lös på 400 kr/natt… O.O
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Ninja, Mimus å Gul_Zebra vill ha råttövernattning.. Ngn?
Nänä, inte jag! Inte den här gången iaf :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram