Råttmat till min hemsida

Kan man ge råttorna hund mat? Du menar väl blöt mat på burk?

tror hon menar att hon har blött upp torrfodret?
för på burk är väll inte bra?

(Var plötsligt inte så sugen på frukost längre efter den bilden) =P
Tyvärr har jag inga bilder på råttmiddagar, jag brukar annars blanda många många olika tinade frysta grönsaker och sedan klippa lite påläggskyckling och röra runt i rått ägg, det är mumma, sen kan jag även beroende på vad jag själv haft till middag göra egna tacos till mina råttor. Har jag käkat tacos tar jag alltid de mjuka bröden salladen och alla grönskare som blir över och istället för tacofärsen, även om de ibland även smakar denna så byter jag ut mot lite barnmat istället plus att de får lite gräddfil eller lite annan dippa i.
Haha, tror jag ska göra någon redig lyxig fin middag till ratsen någon dag och fotografera den.. =P

#2 Okey, Jag vet inte vad hon menar ..

Du får ta alla bilder jag har från BDB om du vill =>
/Karoline.

Jag kan fota råttornas kvällsmat sen om du vill ;)
vilken bra idée dorkey
#1,2 Klart det inte är farligt. Det är dock inte speciellt nyttigt heller, innehåller mest vatten. Men eftersom jag blandat ut det med annat gott så blir det bara som en smakförstärkare med lite protein :) Och jag menar blötfoder, inte Torrfoder i blöt.
#3 Vilken jäkla middag alltså :D Så lyxigt brukar inte mina få… humhum..
#6 Har redan gjort ;D
#7 Gör det!
#8, Danke, knäpp kort på lite mat då groodiish!
Bild: Kokta fiskpinnar i mjölk, ärtor & majs

Hehe, värsta bra tråd :P Vet inte vad jag ska ge minna råttor, bara haft dom i 2dagar :$
#9 de där lät riktigt läbbigt, men råttorna lär gilla det.
Det var sjukt uppskattat! :D åts upp på en gång.

#12 okey..
Nu har mina råttor fått mat.
Majs, gurka, korv, kokt brockoli blomkål morot och nudlar. :)
#9 mm, så fort minneskort funkar så

yay! mindre recept utan bilder (det kan ni skriva i tråden "vad fick råttorna för mat idag?") och mer BILDRECEPT! :D
Kom igen nu, ni som har så fina kameror, knäpp kort på maaat!

#16 Hörru beatch..Masa dej in på msn
#16 visst om du deltar med foto i påsktävlingen så kan jag fundera på saken

Jag kan börja fota deras kvällsmat, frukosten brukar bara vara gröt och sånnt, haha.
När avgörs påsktävlingen? ÄR DET FÖRSENT ATT BIDRA NUUUU?
Bra tråd! Har inte så mycket inspiration med mat :P och så vet jag inte hur mycket dom ska ha när jag bara har två :P gör jämt för mycket :)
Men bättre för mycket än för lite antar jag :P
BILDER! HALLÅ?!?!
putt!
Jag får väl dra slutsatsen att ingen här inne matar sina råttor =/
HAHA! Det var en bra slutsats måste jag säga
Ska se om inte jag har några roliga bilder…

Mvh Stephanie 

http://LadyMarmelade.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1193263201&id=112520514
Där finns det lite bilder på födelsedagstårtan 

Mvh Stephanie 

http://LadyMarmelade.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1192917601&id=112528404
Min tillverkning av äcklig inälvsmat 

Mvh Stephanie 

http://LadyMarmelade.bilddagboken.se/p/show.html?id=90480596&directlink=1
En råttmiddag. Innehållet står i kommentarerna.

Mvh Stephanie 

tittade på bilder från utställningen.. kul! nu vet jag ju hur vissa av er ser ut:)
jag har inga roliga bilder eftersom de får lite stuff från vår mat och barnmat +grönsaker. jag är så dålig på att laga mat, vill ju inte tortera gullisarna

Mvh Stephanie