Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 671 ggr
Mastoll
0

Kallhäll på lördag

Jag kanske ska dit. Det vore väldigt kul. Har aldrig varit på en råttutställning eller tittat på råttagility tidigare. Men nu undrar jag några saker:
Jag vet att det börjar 10:00, men när slutar det?
När börjar råttagilityn?
Ska man betala för att komma in?

Haha, nybörjare på sånt här ^^'

cykelpump
0

Vill med gå :O

Bullerbytjejen
0

det kostar ingenting att gå in, agility brukar väl vara sist och själva utställningen är beräknad vara klar runt 18:00 men det brukar dra ut på tiden ibland

Mastoll
0

Okej :), så agilityn är inte på förmiddagen när det börjar?

KickanW
0

Det vet man inte. Den kan börja direkt också.

Mastoll
0

Okej :) Nu är det beståmt att jag kommer, men jag kommer tyvärr inte stanna så länge. Kanske bara en timma eller så…

KickanW
0
idaleck
0

Nån som vet hur man ska hitta dit?? :O Kom på att jag inte har nån adress eller nåt:P

Babbett
0

#7 www.eniro.se

Sök på Kallhäll och skriv ut kartan!!

(jag orkar inte beskriva…gudarna vet vart ni hamnar då!)

*mohahaha*

idaleck
0

Ehm för det brukar ju gå så bra annars när vi ska hitta till ställen… *lalala*

Men vad heter själva stället? Eller finns det bara ett hus där ?Cool

Babbett
0

#9 Folkets hus i Kallhäll. Ligger i Kallhäll centrum…som är pyttelite, även ni från Norrtälje borde hitta!

Bullerbytjejen
0

folkets hus e det va?

KickanW
0

Det är väl bara att gå rakt fram när man kommit med pendeln… Och sedan ta av till vänster?
Vi får be Stephanie sätta upp en råttig skylt så man vet var man vågar gå in… :D

Babbett
0

#12 Det är bara att kolla efter rökare med transportburar…de brukar hänga utanför dörren :-PP

idaleck
0

#10 moahaha säg inte det du:P Men vi ger det ett tappert försök! Cool Jag har köpt en jättefin transportbur också! :D och barnmaten och vällingen står i skafferiet o väntar, hihi!

Stephanie
0

Bah, ja jag får väl sätta upp en skylt om jag kommer ihåg då Räcka ut tungan

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

niffen
0

Jag kan stå där utanför och vinka med en lapp! Där ni ser en liten flicka, ganska konstig, med en genomskinlig/blå transportbur, stå och vinka med en lapp, där… Där är det   :P

idaleck
0

#16 Kan du stå där tills vi kommer också, typ 14? Räcka ut tungan

niffen
0

#17 Ja, jag skiter i hämta min råtta, jag kan stå där hela dan!!  Cool

idaleck
0

#18 Bra!Kyss

Bullerbytjejen
0

Jag funderar på att ställa ut mig själv åxå, för jag tvättade nämligen mitt eget hår med hundschampot nyss *suck* hade ju det stod framme efter att jag badat råttorna lixom, tyckte det skummade lite extremt mycket å luktade inte helt blommigt *asg*

niffen
0

Nu åker jag också   ;)

Mastoll
0

#20 - Hahaha
#21 - Lycka till! :)

Babbett
0

Jag åker inte, de råttor jag hoppades mest på sitter och nyser.

niffen
0

Jävligt bra dag om jag får säga så. Grattis Rudi till förstaplatsen i agility A   :D

cykelpump
0

Niffen, jag e fortf avensjuk på din bebis ^^ :P Du får lägga in nån bild på henne och visa dom som inte va där tkr jag :P :D

Bullerbytjejen
0

#24 Rudi tackar :D

zrcoowl
0

Och jag tackar Rudi för att jag fick köra med henne!:D Jätte roligt. Gör gärna om det !!:D

Bullerbytjejen
0

ja superbra, jag ska nog ställa henne på stora vår åxå, har du tid då? tihii

jag ska träna hemma åxå nu, tihii

hon har press på sig nu xD

zrcoowl
0

Kommer inte på stora vår:/ Bara bebisar som skickas upp…:(