OT Branden i göteborg
http://www.gt.se/nyheter/1.1112064/material-for-miljoner-forstordes-i-branden
Usch, min sambo jobbar i ett av de lagren som brann upp, han jobbar i lagret där alla trädgårdsmöbler förvarades. Han är skakig nu och pratar i telefon.
Såg brandröken från balkongen förut.. Otäckt värre. Största rökmoln jag nånsin sett! Men det blir ju mycket rök när 10 000 kvadratmeter av lager brinner 

#1 tack underbara människa :D Jag är verkligen jättedålig på sånt *skäms*
men oj:s otäckt.
Min blogg: SweGizmo.se
2# Ingen orsak :D Det är inte alltid så lätt!
Jobbade din sambo när det hände? Usch så hemskt .. :/

#4 nej han var hemma, vi satt på balkongen och snackade om hur konstigt väder vi haft, så fick jag syn på rökmolnet. min första tanke var "shit vilket svart mol nu kommer det bli åska" sen såg jag hur det liksom bolmade. Så kollade sambon på internet och såg att det var i det området där hans jobb ligger, sen åkte han dit och kollade, och mycket riktigt hela skiten stod i brann >_<
5# Vilken tur då att han inte jobbade. Hur ska dom göra nu då?

#6 han kommer få jobba på deras huvudlager istället. Det värsta är dock att han hade sommardäcken till bilen på lagret eftersom vi inte hade plats för dem här hemma.. Så nu måste vi köpa nya däck, vilket är svindyrt, och efter alla vetrinärbesök denna månad är vi nästan redan fattiga.. 
7# Okej, äsch då :/

#8 mjo det är mindre roligt. min syster fyller ju 25 nu i april med och nu vet man ju inte om man ens har några pengar till en present 
9# Nä det låter ju inte så kul :( Håller tummarna för att det ska gå bra för er!

Får ni inte ut på försäkringen för att de stod på hans jobb alltså? Taskigt :/

#11 nej, inte vad vi vet än så länge :( Hade de ståtti ett förråd som var vårat hade vi fått det, men i och med att de stod på hans jobb är det tveksamt. :/

i Kungälv? eller är det bara företaget som ligger där?

var i Gbg igå. Såg röken. Det var inte den minsta rökutvecklingen om man säger så.

#13 det ligger på backastrandgatan. (stigcenter)
#14 Jo den röken var rätt enorm, stank bränd plast sen på natten här